repetiTIV

iubirea e un lucru MARE ce leagă 2 inimi tare!

n`est pas ? [..] să fim iertători& mărturisitori, într-o lume plină de „trăiri care dor„ ,

plină de umor, involuntar uneori, poate suntem livrați ușor defectați ori poate, fragili & ușori, dobîndim defecțiuni de traseu incomplet că vorba aia cine poate ști de unde vine, pentru ce/ pentru cine..

317063_250726508393815_838406492_n

realitatea nu-i mereu color

ea poate fi gri599580_444404002246614_629182974_n

visele, încremenite-n proiect cum alfel, sunt decor

dacă ești naivo visător.. sau nu (mai rar/ uneori)

ea e o O el  e un U împreună-s

293870_339322152831408_1090300888_nmai mereu NU

„Între stâncile roșii un șarpe își scurge sângele. Rana-i este largă ca un orificiu de țeavă.O mână
Introdusă în întunecata țeavă, se scutură de scârbă.
Senzuală durere. Țipătul tău reface piramida.
Viscerele-i brutale se strâng brutal înspre vârf.
Și serile calde în care brațul meu ar mai vrea
Să te atingă. Dar se izbește de aer. Acum iubirea
Îmi sparge ochii și pieptul și venele goale de sânge.
Mi-am inventat iubirea. Din neputință. De-aproape,
Orice patimă moare. Orice scânteie se stinge.
Și-acum, săritura. În adânc, în marea înghețată
În inima grea a vieți. Te izbești mai întâi în frunte
Apoi ochii, apoi iți sfârteci pieptul. Sar stropi
De fecale-mbălsamate. Zarea-i aici. Sexul e un clopot spart.
În jur pământ, pământ. Nu reușești să sari. Atunci, zborul.
Vântul. Ce poate fi zborul. Decât acest tăiș. Aceasta
Veșnică sete de iubire. Ai vrut să te tai în două.
Ai vrut să trăiești dincolo. În mijlocul deșertului aspru.
Cu tine în tine. Cu iubirea deasupra ta. Acest cosmos simplu.
Această celulă cu gratii. Îngustă, strambă, ignorantă,
Neputincioasă. În care răul se lăfăie, zgârâind
Membranele fragede.
Ucigând liniștea și echilibrul. Dezechilibru.
DEZECHILIBRU.„

tumblr_l7ice3fbfT1qarjnprecomand, expres:), EPOPEEA LUI GHILGAMESH

2 gânduri despre “repetiTIV

  1. de ce nu dau LIKE și nu mă-nir?
    ptr că imi PLACE
    și pt că nu am timp

    luni începe MECEFF
    îți scriu de acolo

    poate că de ÎNĂLȚARE,
    se va schimba ceva si pt mine

    am obosit, ma CELLE

Lasă un răspuns

