semn(al)e vii.. încă:)

249157_523258394403052_1203861675_nDavid Spencer

poate o să mă creadă și pe mine cineva atunci cînd nu o să mai fiu adică prea tîrziu pentru ce aș fi putut să-i fiu că este inutil să vrei să fii avant la lettre pentru prea tîrziu

chiar credem că trăim și suntem importanți cumva pentru secunda în care ne-am fi putut întîmpla

unii altora

greșit!

nu însemnăm nimic iar reciprocitatea-i altceva

negreșit!

mă simt cumva datoare chiar dacă nu sunt să port grija întreagă a unicului valabil necuvînt

cine o să înțeleagă a cîștigat

cine pierde mereu a binemeritat

întregul, încă, nu „s-a (re)inventat”

9

păcat¿

Dacă ar fi după mine în loc să îmi construiesc sau să îmi cumpăr case proprietate personală în care să îmi îngrop puterea și speranța de a trăi, mi-aș face o ușă în mijlocul străzii. Nu m-ar feri de ploaie, de frig, dar nu cred că ar fi nevoie pentru că aș fi cu voi oameni buni, aș fi între prieteni, și fiecare care intră și ies pe ușa mea mi-ar aduce onoare și mi-ar face o bucurie, iar el ar face un pas înainte în viață trecând pe la ușa mea.„- Dan Stoica– fragment dintr-un text despre moarte scris în această dimineață pe facebook :)

(e un mic semn albastru lăsat pentru cine știe ce pe care nădăjduiesc că-l vor fi remarcat medujii :) la fel cum am făcut-o și eu med(itînd)ujind.. )

8 gânduri despre “semn(al)e vii.. încă:)

  1. Nu văd aici galben, nici albastru. Și-apoi, să fi trecut atâtea veșnicii de când meduzele cântau doar violet?! …poate dacă tu vrei asta. Forța de a la repicta în violet este în noi, nu în cei din stânga și din dreapta (și din dos, de după uși) care (ne) sâsâie. Ioi, da mulți îs…

    1. e tare greu să desparți apele cînd ești doar o biată m(ed)uză în oceanul de întuneric și spuză
      vulcanii au amuțit pietrificînd orice încercare de a putea simți viitorul, lumea violet cu un singur locuitor a pierit sub apăsarea nepăsării din culorile care, pare, că nu s-au inventat
      încă

Lasă un răspuns

