spicuind

iubește-mă cînd o merit mai puțin, pentru că atunci am cea mai mare nevoie, lumea-i plină de merituoși..

4075184

Andra Bartchoa

(Ține-ți sufletul în palmă ca să-i poți găsi o ramă/ rană ♣ cu patru foi pentru răni mereu altele, mereu n+o+i 2)

– Fată frumoasă fată zurlie cîte zîmbete să-ți plătesc în avans ca să-mi cînți numai mie?

– Vîntule vînt nu-i pe pămînt plată să-mi fie.. azi bucurie ieri de-o să vie..  țese-mi o ie de dor să-mi ție

rămas în foto~grafie mai e un singur cuvînt

al fetei~vînt

pămînt! (rameee vînddd.. )

38445992804904„Aș vrea să mă duc undeva să nu mai știu de nimic

să mă întorc atunci când voi fi uitat tot
să-mi amintesc cu greu cum mă cheamă și cine sunt
și să învăț ce mai pot să aflu spre a trăi până la 1497477capăt
și a mă bucura că sunt încă vie.
Aș vrea să ajung undeva unde nu știe nimeni
nimic din tot ce se știe
și din ce se inventa încă
fără nici un fel de pretenții
împotriva mea și a tuturor
în lumea asta plină de invenții.
Dar unde e locul acela senin mă întreb
și plâng în tăcere și nimeni nu știe
mi-e frică de tot și de toate și-aș vrea
să mă bucur din nou că sunt încă vie.”
Ileana Mălăncioiu
peste pămînt s-a lăsat o ceață, ramele s-au frînt prefăcînduse-n mori de vînt, spală răsăritul cu bureți de nori urmele de lacrimi, rîsu-i plin de flori..
(.. cumpărrr vînttt )
11 gânduri despre “spicuind

                    1. toate răspunsurile-s boring boring omg ce de-a boring..
                      Daaaaa Luminăția Taaa Vaaay ce mișto ejti :))

Lasă un răspuns

