intro(in)specție

4

Christian Martin Weiss  & H.G.Giger

De mult ce am greșit măcar de m-aș putea așeza ca într-o luntre de iertare și să vîslesc cu fiecare părere de rău printre ce ar fi putut elibera acel dar nu a fost să fie așa.. și uitarea lui  dar a fost odată ca nicio(altă)dată

Christian-Martin-Weiss-0034.. să nu mai fiu este simplitatea care mă încurcă cel mai mult

toate celelalte fapte pot exista

doar a fi  poate dur(e)a

se apropie un termen pe care, generoasă-n greșală:), mi l-am acordat și m-am gîndit să le (re)amintesc trecătorilor virtuali gîndurile lui O.Paler care prin 2009 cînd am făcut prima greșala aceea de a crede că .. am crezut și că .. dar desigur, ca de fiecare dată cînd greșesc, așa s-a și întîmplat ..

trăim într-un uni~vers complicat:)

hr-giger_00353659

(..)

Giger-Moscow-Planetarium-300x431Am învăţat unele lucruri în viaţă pe care vi le împărtăşesc şi vouă !

Am învăţat că nu poţi face pe cineva să te iubească
Tot ce poţi face este să fii o persoană iubită.
Restul … depinde de ceilalţi.
Am învăţat că oricât mi-ar păsa mie
Altora s-ar putea să nu le pese.
Am învăţat că durează ani să câştigi încredere
Şi că doar în câteva secunde poţi să o pierzi
Am învăţat că nu contează CE ai în viaţă
Ci PE CINE ai.
Am învăţat că te descurci şi ţi-e de folos farmecul cca 15 minute
După aceea, însă, ar fi bine să ştii ceva.
Am învăţat că nu trebuie să te compari cu ceea ce pot alţii mai bine să  facă
Ci cu ceea ce poţi tu să  faci
Am învăţat că nu contează ce li se întâmplă oamenilor
Ci contează ceea ce pot eu să  fac pentru a rezolva
Am învăţat că oricum ai tăia
Orice lucru are două feţe
Am învăţat că trebuie să te desparţi de cei dragi cu cuvinte calde
S-ar putea să  fie ultima oara când îi vezi
Am învăţat că poţi continua încă mult timp
După ce ai spus că nu mai poţi
Am învîţat că EROI  sunt cei care fac ce trebuie, cândtrebuieHR Giger Trumpets of Jericho
Indiferent de consecinţe
Am învăţat că sunt oameni care te iubesc
Dar nu ştiu s-o arate
Am învăţat că atunci când sunt supărat am dreptul să fiu supărat
Dar nu am dreptul să  fiu şi rău
Am învăţat că prietenia adevarată continuă să existe chiar şi la distanţă
Iar asta este valabil şi pentru iubirea adevarată
Am învăţat că, dacă cineva nu te iubeşte cum ai vrea tu
Nu înseamnă că nu te iubeşte din tot sufletul.
Am învăţat că indiferent cât de bun îţi este un prieten
Oricum te va răni din când în când
Iar tu trebuie să-l ierţi pentru asta.
hr_giger_3d_li_IIAm învăţat că nu este întotdeauna de ajuns să fii iertat de alţii
Câteodată trebuie să înveţi să te ierţi pe tine însuţi
Am învăţat că indiferent cât de mult suferi,
Lumea nu se va opri în loc pentru durerea ta.

Am învățat că trecutul și circumstanțele ți-ar putea influența personalitatea
Dar că TU ești responsabil pentru ceea ce devii
Am învățat că, dacă doi oameni se ceartă, nu înseamnă ca nu se iubesc
Și nici faptul că nu se ceartă nu dovedește că se iubesc.

Am învățat că uneori trebuie să pui persoana pe primul loc
Și nu faptele sale
Am învățat că doi oameni pot privi același lucrutumblr_lwi0ruSvz11qlq9poo3_r1_1280
Și pot vedea ceva total diferit
Am învățat că indiferent de consecințe
Cei care sunt cinstiți  cu ei înșiși ajung mai departe în viață
Am învățat că viața îți poate fi schimbată în câteva ore
De către oameni care nici nu te cunosc.
Am învățat că și atunci când crezi că nu mai ai nimic de dat
Când te strigă un prieten vei găsi puterea de a-l ajuta.
Am învățat că scrisul
Ca și vorbitul
Poate liniști durerile sufletești
Am învățat că oamenii la care ții cel mai mult
Christian-Martin-Weiss-Sitt-mouthpiece-Katarzyna-KonieczkaÎți sunt luați prea repede
Am învățat că este prea greu să-ți dai seama
Unde să tragi linie între a fi amabil, a nu răni oamenii și a-ți susține părerile.
Am învățat să iubesc
Ca să pot să fiu iubit.„

și totuși.. ce-am învățat, retoric, din toatele care m-au întîmplat..

(soarele răsare mereu undeva:) chiar dacă pare că mereu undeva apune)

o venire este doar o plecare

sosești undeva, mereu, doar pentru că te-ai desprins prin plecare

asta nu-i sinonim cu a te pleca dar poate fi sinonim cu

plecăciune !

Lasă un răspuns

