! ”Iubirea e amintirea unui Viol”*

Cum să trăiască altcineva viața ta? cînd a avut timp în același tempo zdrang/ bang să ți-o și scrie timp cu timp temporizînd plecarea/ venirea/ starea ta de a te crede buricul timpului tău? parcă ai fi un si vi scris de ceilalți, trăit de ceilalți după cum îi duce capul (plecat sabia nu-l taie?) măcar de-ar și muri în locul tău(de veci cumpărat din timp) de-ar face o casă(sus în deal .. mai e ?) de-ar sădi un pom (bonhomme) și-ar și face plozi .. ( sfaturi minimale, șabloane & dale pentru veșnicia care nu există dar e pomenită în orice revistă Glossy bă )

(mai scriu  doar dacă are careva interes de așa subiect)

altfel sÎnt bine scriu tot cu Î și cu Î și cu Î

BEAU în limite normale  aiásmă mică și îl citesc pe Ancuța care azi mi-a re-trezit cheful de Munch pe care-l credeam plecat în vacanța mare

da nu-i!

width_300.height_375.mode_FillAreaWithCrop.pos_Default.color_White

Edvard Munch: Skrik,The Scream, Strigătul 1910(?)

The Kiss

Separation („Løsrivelse”) 1896

munch_kiss1Foto:22.04.2002

Leonard Ancuța- Ωmega sutra
am văzut cele mai frumoase zile ale vieții mele cum s-au dus pulii de suflet cum stăteam așa suspendat între stările anterioare și cele care urmează să vină și n-am făcut nimic n-am putut opri valul nimicitor de regrete am văzut cum năruia totul poate că aș fi putut să trag cîteva fumuri cîteva pahare și poate s-ar mai fi liniștit puțin situația cum să nu cînd îți fixezi ceva în cap cu burghiul cu spiral fin poate de 3 sau de 2 sau chiar subunitar apoi blochezi intrarea ieșirea totuna am ajuns la un soi de incomunicando cu mine însumi uneori e nevoie să-mi fac sigur poze cu telefonul ca să văd cum mai arăt ca să văd cît de rău am ajuns

în noaptea cînd s-a luat curentul electric praful s-a așezat mai greu orașul gemea sub întuneric
și lumina lunii prin geam pătrundea ca un avertisment mă năpădea un fel de tristețe de 7*
eu aici lumea nicăieri de parcă ar fi dispărut sub inundații serioase de amnezie dacă aș înlocui
fiecare lucru important pe care l-am pierdut cu un sunet atunci tot ce-ar fi avut însemnătate
pentru mine ar suna ca un urlet fără vocale ați observat și voi că durerea e întotdeauna
exprimată numai cu vocale numai a mea este în mmmmm și în nnnnnnnnn în sssssss și în llllll
și în vvvvvvvvv și în xxxxx și s-ar termina numai și numai în șșșșșșșșșșșșș

de fiecare dată adorm cu gîndul că o să mă trezesc în altă parte ca și cum viața de pînă aici
a fost doar un vis tîmpit de fapt nu știu dacă îmi doresc o altă viață sunt un om destul de bogat
numai un calcul simplu îmi arată că în ultimii 20 de ani am cheltuit o mică avere numai pe țigări
și băutură am ars contravaloarea unui apartament și a unui BMW fără să mai pun la socoteală
excesele din vremea în care facturile pentru fericirea zilnică erau mult mai încărcate în fond
sunt un adevărat genocid al personalităților mele un ucigaș în serie al tuturor elter-ego-urilor
doar pentru a rămîne unul în urmă lăsat în viață doar ca să spună povestea acesta sunt eu

nu mă urăsc pentru ce mi-am făcut cîteodată sunt pur ca un preot cu sifilis asta n-are importanță
toți cei 6.7 x 10 la 27 atomi care mă compun și cele 60 de elemente chimice care se regăsesc în mine
au luptat pentru supraviețuire și asta fac și acum supra-viețuiesc trăiesc deasupra vieții
ca și cum lumea asta ar conține în interiorul ei o altă lume identică dar nepopulată construită
special doar pentru mine într-un fel asta e și explicația pentru singurătate cînd te strecori afară
din universul tău în universul locuit de ceilalți oameni cînd bei un pahar de tărie și fumezi ceva tare
și nimeni nu vede că în interiorul tău și fumul și tăria se colorează în roșu așa cum sîngerează
turnesolul în mediu acid într-un fel aceasta este esența mea să fiu o rană interioară nevindecabilă
în timp ce în exterior sunt omul lui Munch dar cu gura închisă

am asistat la cele mai crude execuții ale zilelor mele am văzut cele mai cumplite dimineți cum
și-au pierdut capul eu am rămas același om în care visele se divid pînă la dimensiunea unor scurte
străfulgerări din care nu-ți mai aduci aminte nimic la fel ca atunci cînd ai lapsus și ți-e imposibil
să spui ce-ai făcut cu viața ta nu de mult stăteam întins pe pat lîngă o fată frumoasă și am adormit
în timp ce în mintea mea a început o altă viață în care ne-am iubit pînă toate forțele de atracție
din univers inclusiv cele care fac obiectele să aibă o formă s-au descompus într-o nouă lege
aceea care face corpurile care se atrag să se amestece omogen așa cum obții verde din albastru și galben

am fost de față la cea mai cinică execuție a zilelor mele atunci cînd am aflat că eu n-am
nici o culoare complementară și că zgomotul instaurat în interiorul corpului meu nu are nici o ușă
nici o posibilitate de ieșire pînă și orașul în care trăiesc pare a fi proiectat de un arhitect nebun
de fiecare dată cînd o apuc pe străzi gata să fug mă întorc mereu în același loc în aceeași casă
în același pat în care gîndurile mele se lovesc unele de altele ca niște oameni legați la ochi
care aleargă cu toată viteza prin pădure și dintre toate numai gîndul sinuciderii străbate pădurea

*puteți citi? în scribd.. demonstrativ.. P-ACI

alffel?, vine vara?

munch-museet-scream

7 gânduri despre “! ”Iubirea e amintirea unui Viol”*

  1. Notat pe lista de lectura.
    Picturile alese sunt intradevar complementare textului. Un acelasi drum intunecat si lung care are ca punct final Eul propriu.

  2. Primele versuri ale lui Leonard Ancuța erau plagiate din:
    http://www.poetryfoundation.org/poem/179381
    Poemul Howl, de Allen Ginsberg:
    I saw the best minds of my generation destroyed by madness, starving hysterical naked,
    dragging themselves through the negro streets at dawn looking for an angry fix

    După care omul și-a șters textele și a modificat. Oricum s-a inspirat. Acum textul lui pare original, nu a mai pagiat dar pe alte siteuri nu apare poemul așa cum e mai sus, apare cu cele două versuri de mai sus traduse în română.

  3. din păcate sunt multe gesturi, de exemplu poemul lui ancuța: love in a cold cold coffin, are titlul plagiat dintr-o melodie. dacă nimeni nu-i spune, le lasă așa, crede că a mai păcalit, dar i se face observație șterge textul și modifică. asta e explicația!

Lasă un răspuns

