deci, da

484840_565477716814307_1632844539_n”O cagulă de pescuit gânduri de categorie grea. Imaginat de Raid, 2013 e.n.

culeasă de aici – http://bit.ly/raid2013 ”

pare că nu-i important cum și ce crezi tu despre lucruri- fapte- oameni..

pare că toate-s trecătoare (spiralat)

pare că s-au spus și făcut

t o a t e celele

și-atunci

picture-036poate doar mi se pare

poate că habar n-am avut

sînt ¿

(cum rămîne cu ”nimeni nu-i singur pe pămînt”)

”Aşadar, nu există singurătate,
suntem întotdeauna mai mulţi- în noi înşine,
oriunde ne-am duce- şi oricât i-am implora
pe ceilalţi să aibă mila de singuratatea
vreunuia sau altuia dintre cei ascunşi, pândind,copertaI_ivanescu BT
în noi.

Sigur, mai ales, când ne rugăm
de cei de alături şi când desfacem în faţa lor,
ca pe un sul cu scriere rotunjită,
ceea ce noi numim singurătate- mai ales
atunci nu suntem singuri.

(Mai degrabă
când suntem numai noi, şi unul din noi, dinăuntru,
le întoarce mincinos, sau invidios, spatele
tuturor celorlalţi- mai degraba atunci
am fi mai aproape de singuratate -dacă
ceilalţi, din noi – din afară – nu l-ar pândi
cu surâsuri pe cel supărat-sau nu l-ar ignora,
pur si simplu. Atunci e şi mai rău –
dar tot nu este singurătate, nici de data aceasta.)
” Şi pe urma vin marile ploi “, şi noi
ne ascundem în grădina înserată – şi se răsfrâng
de multe ori chipurile noastre în frunzele ude şi ne leagănă – ca şi cum am visa-ntr-o oglindă.”

Mircea Ivănescu & Interviu Transfinit

Un gând despre “deci, da

Lasă un răspuns

