minus, eu

171502_edbba9eb6fa0982ddf6faa3afc54ea61_large

”am adormit femeie
şi m-am trezit frumoasă
sub bluza întomnată
doi ochi şi-au făcut casă
pe sânul stâng o frunză
albastră şi nebună
mi-a desenat cu sevă
trei mângâieri şi-o mână
pe gât,curgând mierie
o toamnă mă-ndulceşte
în timp ce ploaia rece
pe coapsă-mi se-ncălzeşte
am adormit femeie
cecerul a-mblînzit
şi m-am trezit frumoasă
nectar de zei sorbit”

thumbs_hengki-koentjoro_breath

tributară, minus supușenia, acelui vers mărginean cu ”vine valul îmi ia calul”

nu am, încă, detașarea care să-mi îngăduie privitul din donjon

castelu-i de nisip iar eu stau moț pe ponton

avem debarcader

buăiii

nu grămadă cum ni se pune etichetă

încă sînt vie  și bine, merci, de mine mie prezentă

caii, frumoși și liberi, îmi cumpără, pentru rimă, hidrobicicletă

(Lumea Manechinelor nu-i ocultă `i  fascinant de discretă)

15 gânduri despre “minus, eu

            1. Oo, oul acela.. cel mai suspect dintre ourile ofurilor orfeline
              se prăpădea săracul cu prăpădita de mine
              bine că nu-i singur
              acuma te are pe tine:))

Comentariile sunt închise.