la aniversară, bună adversară

540384_3144979863644_2114381512_n

Nimănui nu-i pasă

îmi întârzii pe aici răsuflarea, nu ştiu de unde am
venit, nici pentru ce: probabil, sunt
numai un martor al acestor vremuri. Sunt atent la
ce mi se întâmplă, pot să mă
mărturisesc: dar nu văd în profunzime şi nu cred că
merită risipa făcută cu mine, fiindcă nu
reţin nimic deosebit, am o memorie pe care nu poţi
să pui bază. Experimentul cu prezenţa
mea, din anul 1950 până azi, pe pământul României,
a eşuat, nu înţeleg rostul
continuării lui. Am ajuns demult într-un unghi mort,
în care nu mai găsesc răspuns nici la
întrebări simple. Degeaba încerc să-mi distrag atenţia,
să plec de acasă sau să mă ascund în mine
însumi: peste tot, secundă de secundă, mă urmăreşte
subconştientul, el are legătură directă
cu sursa de energie
universală. Mi-am pierdut singur urma… Am

lăsat uşile să se trântească în
spatele meu, intrat în cine mai ştie ce euforie. Am
lăsat scris că trebuie să fiu
căutat în altă parte, în caz că uit de mine – şi?

Nimănui nu-i pasă.

Liviu Ioan Stoiciu, adică LIS.. de citit în vis

azi?.. am rîs foarte mult

mi-am mimat toate stările de deznădejde uitate și pe toți idioții care m-au împiedicat atîta vreme să hohotesc

cîtă seninătate

hohot de plîns, aiurea, preschimbat într=o, dă-ți egal și mergi mai departe..

cît?

de un` să știu.. du-te naibii cît poți de departe

5 gânduri despre “la aniversară, bună adversară

    1. mulțumesc (de dor) dar nu
      o să dispară și postarea aceasta care a fost așa.. un soi de impuls autoindus:)
      hibernăm încă și eu și el
      multă sănătate-ți doresc & numai bine

    1. draga mea
      așa l-am și primit& ți-l întorc înmilionit
      oricum îl știam și-l primeam chiar dacă nu scriam
      și nici nu am scris:) o să ”dispară” rămînînd în arhiva mea cea extrem de discretă(de secretă)

Lasă un răspuns

