a- literări

tumblr_liih9vK6ck1qa8m3eo1_500Nimeni n-o știa
pe cînd dormea în cutia ei de carton

`
În camerã totul era dat cu var Bãtrînul
bunicul-foc bîiguia undeva
soarele și luna treceau mohorîți pe sub grinzi262916_3453025024417_1696025865_n
pusesem pe masã un hrean
pentru foamea albã a pereților

totul era liniștit Cuvintele
intraserã în pietre și în ciorapi

`
Atunci m-am culcat lîngã ea în cutia ei de carton
pe șapte fire de paie
pe apele ei verticale
m-am culcat în mine în oasele mele

`
tumblr_lt8vwbNvOq1qzpksio1_500m-am culcat în topoarele și în gutuile mele
în pretutindeni în al șaptelea tron

`
Ea mã iubea și dormea în ea
dormea în mine în cutia ei de carton

`
diceEra cam frig și bunicul-foc
Ne-a învelit în bîiguielile lui

*
Gellu Naum

*

Com punerile au pentru cine nu știe marea literatură cum se scrie ¿ un început

un cuprins

și o încheiere

acesta a fost un cu- prins

cine, mă repet replicîndu-mă-n neștiința de car-te, nu știe urmează încheierea cu peron unic : ! pe stînga

9 gânduri despre “a- literări

  1. E un cuprins în care-i prins un necuprins…
    M-am prins sau m-am desprins? Că de aprins…
    Eh, încerc și eu forme absolut primitive, limitative, care au mult până la a fi măcar imitative… Te recunosc de maestru deoarece am dubii asupra femininului: maestru sau măiastră?

  2. …cît credeai că mai rezist?!?
    pînă la ziua ta mai e ceva (puțintel) timp

    și sar cîteva versuri, oricum nu mă mai ajută nici memoria și nici mîna

    aiiiii și tîmpla mea e ca o potcoavă pierdută în cîmp
    adie vîntul și doar buruiană mnă mai vede

    ii cîntă chitaristul care a murit de gît care cînta
    cu capul sprijinit de apă ce limpede vorbește fără timp despre purificările dezordonate

    (nu mă certa dacă nu e chiar Zenobia și nci orînduiala sa)

Lasă un răspuns

