s.o.s.esc:)

Rumi- Never lose hope, my heart, miracles dwell in the invisible

othercloud1lge10x6cm1la ”capitolul încredere” îmi lipsește jumătatea de pagină a începutului și jumătatea de pagină a sfîrșitului

mă cam împiedic în orice înseamnă ”mijloc”iri așa încît sunt mai toată vremea cu mirarea căscată la .. orice poartă

nu mă ”bazez” pe ”bate și ți se va deschide”( cere și ți se va da, caută și vei afla) și am un deficit accentuat de prezent

sunt dificil de fișat & fixat chiar și atunci cînd aș vrea

n-am reușit să-mi damo~c(li)ri(~)zez nodurile și nici că mai pot concluzia fiind că încîlceala încîlcească-se tot rămîne ce    va

(a fost ce nu era să fie cînd o urare nu-i tîrzie, mie)

♣/♥

3 gânduri despre “s.o.s.esc:)

Lasă un răspuns

