ding/ dang .. ! .. a

377283_3833537677159_1594071666_n Hiroshi Sugimoto

27 de gânduri despre “ding/ dang .. ! .. a

  1. La mulţi ani, Cellissima! Îţi doresc un an 2013 muuuult, mult mai bun decât 2012, în care, vorba deşteptului de popor român care, pe deasupra, s-a mai născut și poet, „Cele bune să se adune,/ Cele rele să se spele!”

    1. La mulți ani!
      dacă aș fi ”poporul român” m-aș mai naște .. iar și iar..
      cum nu-s.. încerc să nu mor.. anul ăsta
      să vedem dacă-mi iese
      numai bine-ți doresc

  2. La Multi Ani, CELLA! 2013 sa ne reuseasca, sa fie cum ne-am dori . An Bun cu bucurii si veselie! Pentru ca lucrurile pe care le facem cu drag, ne ies :) si ne bucura .

      1. Bună, dar eu așteptam traducerea, ceva cu anii alergând ca armăsarii că lipoveneasca mea e uitată de mult și nu mă mai ajută.

  3. La mulți ani, Cella mea!
    Am încetat să te mai caut fizic – nu știu de ce tot încercam! – pentru că mi-am dat seama într-un final că EȘTI!
    Să-ți fie cald și bine în suflet!

Lasă un răspuns

