7

Ai grijă ce ți se dăruiește cînd îți dorești să te uite cifra care nu-i număr

228971_359041244184171_613713456_nsă ne legăm la (de)ochi unul pe celălalt, să ne ascundem mîinile în cel mai la îndemănă buzunar aplicat, să amestecăm cuvintele de-a baba oarba pînă ce amețeala o să le găsească absurde, să facem colecții cuminți de neastîmpăr saturînd liniștea cu zgomotele tăcerilor noastre

eu nu sunt tu cînd semnele de punctuație despart sinucigașii în răi și  în ce ar fi fost dacă nu s-ar fi povestit

despre viață numai de bine .. așa cum ni se induce, motivațional inept, urmează

mÂine!

cu peron pe ambele părți

(exclus sus/ jos¿)

♣/♥

224885_451860424876183_1260347113_nTimo Sälekivi Finnish

1 + 2 + 5 + 8 = 16 = 1+ 6= 7

6 gânduri despre “7

  1. Nu mi-a plăcut niciodată cifra/numărul 7
    E plin/ă de sensuri confuze si amăgitoare, nici acum nu știu dacă duminica e ziua întâi sau a șaptea, și nici heptagonul n-are semeția pentagonului sau simetria liniștitoare a hexagonului, e doar o treaptă nehotărâtă spre așezatul octogon. Numărul sinistru ca o coasă a avut sigur pile de-l bagă lumea in seamă, toți spun șapte arte dar sunt mai multe, șapte păcate dar și astea știu sigur că sunt mai multe că mi le-am numărat, doar de lene s-a ajuns la „săptamână” că egiptenii se odihneau o dată la zece zile și uite ce piramide ne-au lăsat dar și pe ele le-au convertit la șapte adunând pătratul bazei cu triunghiul laturei eu însă tot opt muchii văd. Singură Luna se mișcă după ritmul notei a șaptea dar pe ea au adus-o extratereștri deci e o conspirație. Știam eu!

      1. Sa fie cu noroc ! Indiferent al cui numar este…
        Eu, ca ardelean mereu, am inteles azi…Voi publica azi pe blogul „Vis si realitate”, fara cuvinte, ecuatia sortii destinullui meu

Lasă un răspuns

