!”Învaţă să spui mâine în loc de ieri”*

în ochii tăi se face noapte..

Dac-am uitat, iubito, cum te cheamă

Şi cum se face ziuă-n ochii tăi,
Ascunde-ţi visul plin de vânătăi,
Şi nu-mi lua uitările în seamă.

601554_525405357474164_482009135_n

Piero Fornasetti

Mă văd legat la ochi şi pus în fiare,
Cu unul care-a tâlhărit din plin
Prin gropile cu blusturi şi pelin,
Pândind iubiri subţiri la drumul mare.

Fornasetti _Piero Fornasetti   (19)

Fornasetti _Piero Fornasetti   (49)*Prea repede uităm ce-aveam în gând,
Sub apăsarea vorbelor de rând!
Nici nu mă strigi de tot, nici nu mă laşi…
E-atâta ezitare între paşi.
Prea repede uităm ce-aveam de spus –
Un zbor în minus, o cădere în plus…
La tine-i vară şi la mine-i frig,
Nici nu te las de tot, nici nu te strig.

Fornasetti _Piero Fornasetti   (22)

Fornasetti _Piero Fornasetti   (61)*Pe toţi la fel, nu poţi să-i mulţumeşti,
Rămâne doar să rabzi şi să-l iubeşti
Numai pe unul singur întru toţi,
Aşa cum încă nici nu şti că poţi,

Fornasetti _Piero Fornasetti   (26)

Fornasetti _Piero Fornasetti   (10)*Purtăm în noi destule amintiri
Din caruselul fostelor iubiri,
Să nu ne fie dureros de rău
În viaţa mea, cu adevărul tău,
În carnea ta, cu gărgăunii mei –
Şi, iată-ne căzuţi, ca nişte zei,
Din cerul poeziei pe pământ,
Să ne schimbăm cuvântul după vânt,
Să ne purtăm iubirea după căi
Care, oricum, nu-ncap în ochii tăi,
Care, oricum, nu trec prin gândul meu,
Dar… se întorc la cineva mereu.

Fornasetti _Piero Fornasetti   (50)

Şi, mai ales, să nu-ndrăzneşti să mori!

Prea departe trupul tău,
Prea aproape disperarea
Că nu pot vorbi cu marea,
Să-nţelegi cât mi-e de rău…

*George Țărnea

4 gânduri despre “!”Învaţă să spui mâine în loc de ieri”*

  1. ….” Fata de ceea ce este
    orice altceva este un punct.”…(Nichita Stanescu)

    Ce frig e azi pe blogul tau !

Lasă un răspuns

