interioare

“Cea mai importantă știre pe ziua de azi a fost aceea că a răsărit soarele. Dar niciun gazetar nu a consemnat-o.”
Gavriil Stiharul (1958)
Aș vrea să mă duc undeva să nu mai știu de nimic
să mă întorc atunci când voi fi uitat tot
să-mi amintesc cu greu cum mă cheamă și cine sunt
și să învăț ce mai pot
să aflu spre a trăi până la capăt
și a mă bucura că sunt încă vie.
Aș vrea să ajung undeva unde nu știe nimeni
nimic din tot ce se știe
și din ce se inventă încă
fără nici un fel de pretenții
împotriva mea și a tuturor
în lumea asta plină de invenții.
Dar unde e locul acela senin mă întreb
și plâng în tăcere și nimeni nu știe
mi-e frică de tot și de toate și-aș vrea
să mă bucur din nou că sunt încă vie.
Ileana Malancioiu

Tacita Dean (on display at Tate Britain)

Atenție!

„cea mai primejdioasă temniţă e aceea în care te simţi bine: nu vei ieşi din ea niciodată.”

17 gânduri despre “interioare

  1. ” Nu poți fugi de tine însuți nici măcar când o vrei cu tot dinadinsul. Sau mai ales atunci.” – Octavian Paler
    …asta îmi pare tot o temniță grea…

    ♥♦

        1. păi se aplică că de nu s-ar fi aplicat n-am fi remarcat.. scriind despre..
          tot ce scriu aici e fix despre aplicații.. ale teoriilor pe care le-am și le trăiesc:)

                    1. nu ai vină, nu nu!
                      se întîmplă lucruri care nu au mereu explicații în cuvinte..
                      sunt sigură că ți se întîmplă

  2. Nu cred ca exista libertate fara renuntare, deci iesirea din temnita presupune renuntare. Insa in general oamenilor le vine foarte greu sa renunte la ceva … chiar si cand stiu ca acel ‘ceva’ le provoaca rau.

    1. mie îmi place să cred în eliberări
      libertatea-i mult prea abstractă și.. inexistentă.. ca orice altceva.. există perfecțiunea?

    1. “Nu există decît eternitatea (?) din care viaţa este o formă, un accident. Iubesc acest accident. Cînd spun eternitate mă gîndesc la ceea ce curge, la fluviu şi acest accident sunt eu, încîntat şi îmi pare bine de cunoştinţă.” – Gellu Naum

Lasă un răspuns

