probă

calde mulțumiri Fluffy& Andreotti și Daurel

^.^

viețile lor, problemele lor, grijile lor..

nesfîrșite

ca într-un confesional nonStop unde fiecare intră/ iese dar nu-i nimeni să asculte și să acorde absolviri

își dau singuri pedepsele

iertarea este doar un cuvînt

neinventat încă

mereu vă veți vinde mereu vă va părea că nimic n-are capăt și că.. mai urmează ce va¿

nu depune nimeni mărturie dezinteresat iluziile-s moca ¡ confesionalul blocat

♠♣

30Arginti

“Vreau să aduc mulţumiri Dumnezeiescului
labirint de efecte şi cauze
pentru diversitatea făpturilor
care alcătuiesc acest univers neobişnuit,
pentru raţiune, care nu va înceta să viseze

la un plan al labirintului,
pentru chipul Elenei şi stăruinţa lui Ulise,
pentru dragoste, care ne îngăduie să-i vedem pe ceilalţi
aşa cum îi vede Dumnezeu…”
Jorge Luis Borges
21 de gânduri despre “probă

    1. nu plîng, nu plîng, nu plîng..
      să rîd am uitat
      abia ce încep, în îmbrățișare:), timid să învăț
      zîmbet?
      uite.. ce mi-ai făcut.. minune ce ești

          1. Atunci îmi voi face obicei să trec pe la tine în fiecare zi ca să te îmbrățișez tare,tare…Ca acum! Și tu să-mi spui că te strâng prea tare, că-ți iau aerul…și din ce îmi spui din aia te voi strânge mai cu drag :)

            1. am probleme cu o coastă:)))și nu prea îndrăznește nimeni să mă atingă.. adamu-i dus la coas(t)ă
              (am căzut, încercînd să ”păzesc” un copilaș, cu spatele de-un mal de ciment)
              da` la îmbrățișarea ta zîmbește coasta mea:)

              1. Aham…A(da)mu îi dus la coas(t)ă. ‘Nțeles!
                Eu știam că îngerii ce păzesc copilașii n-au coaste(a) au doar puf pe aripi!
                Să zicem că ai un puf deranjat pe-o aripă :)

                    1. :(de data asta .. nu-i

                      Not Found!

                      What you were looking for doesn’t exist or isn’t here anymore. We are sorry :(

                      Please return to the home page or use the search box above

                    2. Îngerul meu .. Imeidiat, așa e numele Lui uneori:), face cu ochiul din magazia unde le-a luat la inventariat
                      (pt.conf. INIMA:)TICA/tic/TAC )

    1. așa-i..There’s an angel, with a hand on my head
      She say I’ve got nothing to fear
      There’s a darkness deep in my soul
      I still got a purpose to serve

Lasă un răspuns

