certitudinea, naumiană desigur, a locului acolo

Gata cu boieria! dacă mai vrei spațiu pentru fotografii& orice prostioare media dai banu`
așa zice meniul.. n-am io bani să mai cumpăr cărțile ”alea„ .. deci.. nu!
mă gîndesc ce voi face.. oricum.. nu!
dacă asta este să fie ultima dudă rămîne ultima că nici veșnicia cît o fi ea de cu patru perechi nu-i bătută-n cuie
durează pentru fiecare doar atît cît zici despre ea
deci.. pa!
a, te lasă să-ți ”pui” fotografii din biblioteca media dar mie nu-mi prea place ”să mă repet”
aveam o fotografie faină, azi, o să o pun pe f.b. cît o mai fi și-acolo moca distracția, halal.. să ne fie¿..
dacă are cineva (alte) sugestii..
*
E necesar să ţinem seama de tot ce am rostit numai în treacăt în lunga noastră
viaţă În plus va trebui să ne gândim la tot ce am uitat restituind astfel
strălucitoarea tăcere care se cuvine
şi fiecare dintre noi lovindu-se de duritatea propriului său ochi se va trezi atunci
la vârsta unei poetice dimensiuni indiferente care se anulează de la sine şi ne
părăseşte încetul cu încetul pe măsura unei adânci uitări
şi nimeni n-o să mai apară nici chiar aceea care ne visa în graţia înverşunată a
iubirii
(altminteri veghea ei ne ocroteşte pe drumul fără încetare care ne străbate)
şi doar un loc acolo ne va aştepta venirea dezamăgitoare
18 gânduri despre “certitudinea, naumiană desigur, a locului acolo

  1. Nu înțeleg (nu mai miră pe nimeni), nu te lasă pentru că nu mai ai spațiu? Sau asta e noua politică WordPress? Totuși nu se poate să fi adunat chiar atâtea, la blogspot aveam, cred, 10GB și mi-au trebuit 6 ani de pus poze ca să-i epuizez.
    Dacă e noua politică poti trece, cu tot conținutul, la Blogger.

  2. nici eu nu înțeleg, încă, prea multe
    ar fi o explicație lungă că tu, ai zis, nu le ai cu wordpressul
    oricum.. schimbă și ăștia setările în panoul de control cînd și cum vor și vezi să n-aibă bun simț să-ți trimită un mail ori să anunțe public în rețea..
    pînă mă dumiresc am rugat pe cineva să-și bage nasul tehnic p-aici
    doar nu credeai că mă ajută careva.. hahaha.. ți-am mai zis io ce frăție și iubire bîntuie virtualul.. așa cum știi și tu din propria-ți experiență
    bogspotul e și mai și doar am 2 bloguri și la dumnealor
    acolo, momentan, e o.h.

    1. Cella,
      Pana cazi la pace cu WP, eu îţi ofer un loc in spaţiul meu video, e mai mult decat mega, e giga.
      Imi trimiti poze si eu iti trimit codurile.
      Test:

  3. Sau pune-l pe ăsta la păstrare și fă altul cu redirecționare de aici.
    Și zi-le să nu-mi mai ceară să mă înregistrez la fiecare comentariu!

  4. Hhh-hoo-ooff! Citind asta la tine, m-am grabit intai sa vad ce-o fi in casa mea (am cam plecat prin lume, sa traiesc, nu prea mai scris-am in casuta mea cu ceai). Si ma gandeam de poze… Si cand colo, ceaiul meu de dimineata, cu cafea cu tot, amutise. No sound. Zero. Nix. Nada.
    Pozele… ca pozele, dar fara glas??? Fara de Cantec? Si da-i si cauta… Pana citesc ferparul lui MixPod. Adio si el, plecat pe urmele lui Megaupload… Bloggerii plansi, lumea „muzicala” indoliata. Caut peste tot, dau doar de necajiti… O colectionara de muzica de jazz din State plangea de-i sarea camesa de pe dansa dupa super lista de muzici alese si gasite cu greu, bijuterii, nu alta, si langa ea plangeau toti cei ce poposeau de ani la ea pe blog, sa se bucure… Si eu, la miez de noapte, inca mai scotoceam dupa un player care sa aiba si muzicile in el, nu sa incarc ce n-am (nu am nici unde nici cu ce, „masina” mea-i batrana, ca si mine…)
    Si mai spre dimineata (adica sprea lunea in care urma sa plec la munca) am gasit si infiripat ceva… Muzicile sunt iara, chiar de-s acum putine, mai vin, poate vor fi mai bune de ce gasisem…
    Acum, ca m-am boierit iar si ma pot auzi, sunt ca prietenul Nastratin (Nasruddin, de fapt, dragutul), care putea fi fericit in fiecare zi… Stii, poate, cum zicea:” E asa simplu sa fii fericit! Uite, de pilda, eu umblu toata ziua incaltat cu pantofii mei mai mici cu un numar. Seara ma descalt si sunt asa de fericit!”

    La toate sa gasesti solutii rapide, usoare si care sa-ti aduca prieteni si mai multi si si mai aproape, draga mea draga!

  5. ah, cat de frumos suna asta…

    ah, alfalambda… locul bine pus,
    cumva mai rasarit ca alte locuri,
    spre apus…

    iar drumul drept
    e oare drept sa fie-asa?
    ori poate doar spirala ar putea
    sa treaca si-nspre jos si inspre sus,
    ducand spre alfalambda, spre apus?

    … „ce-as putea sa vreau de-as putea?”

    1. păi .. mă cunoști de-atîta vreme ”cât aș vrea, de-aș putea/ să vreau!/ ce-aș putea să vreau/ de-aș putea?”..
      ..cum am scris și scriu despre spirala care mă poartă-n devreme pentru prea tîrziu ”pe tot jarul lumii/ să ard piatra Lunii”

Lasă un răspuns

