chipuri&¯\(ツ)/¯

Alfredo Zorilla (1927 – 1999)

să zicem că nu-i adevărat ce vedem, că toate adevărurile pe care le-am stabilit se prefac în opusul lor..

nu, nu în minciună,

ar fi clișeu

mă întreb ce față aș pune fărădefețelor ..

prea multe încercări, ratate desigur, mi-au demonstrat că nu întotdeauna rezultatul este acela care contează

în cerc are a

e mult, mult mai importantă.. am scris doar cîteva mici ”clișee”¿ despre relația mea încîlcită cu ea

cei 12 pași încep cu negarea:)

Arghezi: “Şi-am voit atuncea să sui, şi-n pisc să fiu,/ O stea lucea pe ceruri: în cer era târziu.”

2 gânduri despre “chipuri&¯\(ツ)/¯

  1. Am probleme cu recunoașterea fețelor, confund persoanele, nu salut cunoscuții dar salut necunoscutele și un „expert” mi-a spus că sunt grav bolnav, am boală pe toți.

Lasă un răspuns

