controverse(le acceptării)

Leonardo da Vinci? | La Bella Principessa, 1495
-Portretul unei Sforza (detto „Bella principessa”)

portret atribuit lui Leonardo

(controversele)

nu-mi plac!
am parte de ele dar alea-s altceva și le poți spune susțineri

intervin, cel mai adesea, (și)experții/ contra-experții/ experții parte iar concluziile lor sunt acelea care fac diferența

cel mai mult mă deranjază că toți acreditații ăia nu răspund la întrebări directe

bine, răspund obiecțiunilor dacă sunt considerate întemeiate dar .. nu! .. experților nu le poți adresa direct

întrebări

și asta pare să nu se poată schimba

dacă am reținut ceva cu adevărat ”inamovibil” din tot ce ni se întîmplă asta este:

unicii cîștigători sunt experții

noi, toți ceilalți rămînem doar părți plătitor interesate

p.s.- și acest portret este un simplu pretext

celebru!

7 gânduri despre “controverse(le acceptării)

  1. Pe mine cel mai mult nu mă enervează „experţii”, pe mine mă enervează ăia care zic că nu au înţeles nimic, de parcă trebuie să înţeleagă toată lumea.

  2. Ba eu înțeleg, de obicei altceva, cred ca din cauza infantilismului meu, nu știu sigur, trebuie să întreb un expert da’ mi-e teamă că nu-mi mai dă drumul pînă nu înțeleg.

Lasă un răspuns

