acceptare

Olga Akasi, Portrait of Machiavelli

aceia cărora le plac portretele ar putea să mă ocărască. mie îmi dau ”fiori pe șira spinării” și, recunosc, nu mi-au plăcut mai niciodată. acest portret nu face excepție: nu-mi place!

de ce mă uit la el?

12 gânduri despre “acceptare

  1. Poate ca daca nu ai sti cui ii apartine portretul, l-ai putea privi fara resentimente, fara sa simti nimic pe sira spinarii.

    1. am portretul acesta de patru ani într-un folder în care adun ”chipuri”
      poți să nu mă crezi.. l-am visat.. și nu avea legătură cu ”pe cine reprezintă”
      mie nici visele nu-mi plac

  2. Zău că eu unul nu am nimic de împărțit cu Nicolo Machiavelli, de vreme ce nu a făcut cine știe ce rău, reputația proastă (să-i zicem!) trăgându-i-se de la cele scrise, care pot fi caracterizate succint în două (-trei) vorbe: „rele, da’ bune” (merge și invers). Eu unul înclin să împărtășesc părerea unui om drag mie, care nu e nici machiavelic, nu recurge nici la machiaverlâcuri și anume părerea „omului care aduce cartea”.
    Cât despre portret, mie mi se pare că-l reprezintă pe Machiavelli după ce a suportat o operație estetică în urma căreia a devenit cârn, cu buze senzuale și melancolic, nu machiavelic.

    http://www.protv.roniccolo machiavelli principeleProTV.ro

    1. e unul dintre puținele lucruri pe care le-am învățat pierzînd vremea prin virtual:) :să știu căuta
      urmăresc pastilele tv ale domnului în cauză
      am băgat de seamă că informațiile-n limba română sunt ciudat de reduse de la o vreme
      poate caut eu ce nu e important..

Lasă un răspuns

