simplu, clasat!

folosește propoziții fără semne de punctuație între ele cuvinte simple și imagini banale limbaju-i asemenea avertismentului să nu-ți faci chip cioplit dar la asta am să mă gîndesc mîine (dr.G caz nerezolvat, încă ?)

mi-am obișnuit picioarele cu exerciții de stat

pot spune că am tălpi imaginare care năuce de-atîta mișcare

zac

mi-am învățat genunchii să spere moderat

pot vibra înalt atunci cînd îi ating fără să o fac

caz

rezolvat

(caz/zac// ca-z-ac)

de fotogafiile Klaudiei NOWAK

te așezi pe partea dureroasă de oase(scheletul tău e cel imortant) și speri să-ți crească aripi

cînd s-a terminat te ridici, te scuturi, zbori..

(nu face asta cînd ești singur acasă căderea poate fi dureroasă-  Flik-flak)

♠♣

Un gând despre “simplu, clasat!

Lasă un răspuns

