tîrziu pentru prea devreme

*
“cuvintele trec obosite ca spălătoresele seara
îngerii dorm
prietenii îmbătrânesc în fotografii “
Daniel Corbu
Manualul bunului singuratic este o biblie a suferinţei. Autorul este prizonierul propriilor sentimente, el zace în inima sa ca într-o închisoare de flori. Dumnezeu este doar o fotografie. Singurii zei sunt îngropaţi în spatele casei sale. Omul-poet se naşte zilnic de la stânga la dreapta, aranjând documentele haosului. Cine ştie, poate chiar în sângele său vor construi labirintul. Constată că nici nu ne trebuie atât pământ ca să fim fericiţi. Şi se pierde în nimicnicie, vorbele sale trecând ca spuma mării prin gura înecatului.
poți învăța să taci așa cum ai fost învățat să articulezi cuvinte degeaba..
a fi învățat dă de-a dura cu puterea ta de a ignora pălăvrăgeala
alege
23 de gânduri despre “tîrziu pentru prea devreme

          1. …..credeam că mi-a reușit pusul pozei:((((
            iete că nu mi-a reușit!!! io n-o văd/ deci nici tu nu o vezi!
            întrebarea ți-o pusese Fluffy, oița mea – nevăzuta din poză:))))))))

                  1. Yooooy! servus, Cella mea! Mulțumesc că m-ai scos din ciornă!:)

                    p.s. – jumătate de zi am „meșterit” ca să-mi iasă. am făcut o căruță te teste la mine și a mers. la tine nu a mai vrut:( Mai încerc!

                    1. te iubesc de mor Fluffyșoaro:)
                      A., NU te mai chinui că numai la tine poți pune
                      numai fiecare la el cum ar veni

                  2. Aham…am înțeles acum!
                    Și după ce că tu te chinuiai să „ștergi” din urmă ca să faci loc altor „dude” am venit și eu cu Flăfica mea să te încarc:))))) Uffff!!!!

Lasă un răspuns

