rochia

”și pămîntul era netocmit și gol” (Cartea Facerii *)

de cîte ori vreau să spun ceva îmi zic: – ce-ar fi să taci puțin și să (te-)asculți mai des-

frunzit este un cuvînt inventat care (nu) înseamnă

nimic(urile) ca tot

ne răbdările mele alergîndu-se-n pătrate

de anoTimp

de-a roata de-a roata de-a niciodata

Mihai Stănescu

♠♥

14 gânduri despre “rochia

  1. „Mi-aduc aminte că la «Pantoful Cenuşăresei» am făcut un afiş care nu a plăcut nici regizorului şi nici oamenilor; şi atunci nu s-au dus să vadă filmul. Aşa am vrut eu, era un film prost“ (M.S.) Mereu pe fază. ;)

  2. LINKUL spre revista respectivă este pur (și deranjant) întîmplător
    l-am ”pus” exclusiv pentru a indica ”sursa” FOTOGRAFIILOR și poveștii.. pentru că, în ce mă privește, am ”critici” neiertători :-P
    (îi respect, desigur.. da… la,lalalalala& bip-bip)

Lasă un răspuns

