clopote(le) .. cu¿i

să provoci lucrurile pentru ca ele să se poată întîmpla

chiar în absența ta

(„Sonetul 66”):
Scârbit de toate, tihna morţii chem / Sătul să-l văd cerşind pe omul pur / Nemernicia-n purpur şi-n huzur / Credinţa – marfă, legea – sub blestem / Onoarea – aur cald falsificat / Virtutea fecioriei târguită / Desăvârşirea janlnic umilită / Cel drept de forţa şchioapă dezarmat / Să vad prostia dascăl la cuminţi / Şi adevărul semn al slabei minţi / Şi binele slujind ca rob la rele / Şi arta sub căluşe amuţind / Scârbit de tot, de toate mă desprind.

prietenul meu, de F.B.,

MANECHINE PE VREME DE CANICULA / FOTO MURIVALE 2012
mi-a ajutat extrem de mult ..
să-mi limpezesc cîteva dintre opțiunile .. să le spunem.. neconvenționale

unde să rămîn și pentru ce¿, ce fac eu¿ .. cu¡ I

NICI NU MAI CRED că-i deznădejde. este în mine un vierme care se crede fluture. și nu-i !

așa arăta, zice admin, azi bucătăria mea:

cascada cornet 4
cine esti tu pentru mine 4
tablouri de siskin 3
zanesti 2
traiesc o iubire interzisa 2
azi nu-mi pasa 2
revizie tehnica 1
omu in umbra 1
imagini superbe 1
imagini care se misca pe desktop 1
poze cai superbi 1
wallpapers litera w 1
imagini tristete 1
Other search terms 3
Unknown search termsLumea Manechinelor .. nu, nu-i îngenunchiată.. și am găsit-o bine merci .. ”vivantă


ei au lumea lor şi lumea asta a lor îmi face greaţă
şi chiar cu o cutie goală de conserve în gură sunt gata să urlu
şi chiar cu o bombă în măduva şirei spinării sunt gata să urlu
că au lumea lor şi că lumea asta a lor îmi face greaţă
| Virgil Mazilescu, „şatov“, 1979 |

 

7 gânduri despre “clopote(le) .. cu¿i

  1. Când eram la radio nu puteam să încep ziua fără ACDC, bineînțeles că am primit reclamații, bineînțeles că nu mi-a păsat, bineînțeles că a trebuit să plec :)
    Totul e să fii optimist! Să-ți spui că se poate și mai rău :)

    1. cînd eram ”tînără absolventă” mi s-a propus să intru în magistratură
      bineînțeles că nu mi-a păsat și am refuzat, absolut argumentat și cu toate ”consecințele” care.. au ”urmat”, sunt optimista care chiar știu că .. urmează..
      dar
      în singurătatea mea nu-s chiar singură
      p.s.
      paranteză:

  2. Pentru a fi sigur că lumea îi va citi şi aprecia „opera”, autorul necunoscut o încheie cu binecuvântări şi blagosloviri: „dăruieşte binecuvântare cerească tuturor celor care copiază această carte, ca şi celor care o au sau îşi amintesc de numele meu şi cinstesc amintirea mea; şi binecuvântează-i pe aceştia în toate lucrările lor după cum l-ai binecuvântat pe Iosif, şi nu-ţi aminti de răutăţile lor de dinainte atunci când vor veni la judecată. Cât despre cei care nu au crezut în cele scrise aici, să ardă precum Sodoma şi Gomora. Şi s-a făcut un glas către el, zicând: «Ezdra, iubitul Meu, toate lucrurile pe care le-ai cerut vor fi date acelora»”. Oricât de mult mi-aş dori să fiu binecuvântat ca Iosif, nu pot să ignor erorile prezentate mai sus. Şi nici faptul că această încheiere seamănă izbitor cu acele scrisori / e-mail-uri / mass-uri în lanţ, de genul „dacă nu faci ce scrie aici şi nu dai mai departe la cel puţin cincizeci de persoane, vei păţi toate ororile posibile şi imposibile”. Şi oricât de credibilă ar părea confirmarea din final venită din partea Domnului, m-am resemnat deja cu gândul că mă aşteaptă o soartă asemănătoare Sodomei şi Gomorei. Sau a celor arşi pe rug în perioada Inchiziţiei, care au ales de asemenea să nu creadă poveştile absurde băgate pe gât de „locţiitorii lui Dumnezeu pe Pământ”. Pentru că întotdeauna e de preferat o moarte în lumina flăcărilor decât o viaţă în întunericul ignoranţei.

Lasă un răspuns

