roata

Locuiesc într-o roată.
Îmi dau seama de asta
După copaci.
De câte ori mă uit pe fereastră
Îi văd
Când cu frunzele-n cer,
Când cu ele-n pământ.

Şi după păsări,
Care zboară
Cu-o aripă spre sud
Şi cu-o aripă spre nord.

Şi după soare,
Care-mi răsare
Azi în ochiul stâng,
Mâine-n cel drept.

Şi după mine
Care când sunt,
Când nu mai sunt.

Marin Sorescu

–––––––––––

să nu pierd linia punctată de care cu blîndă încrîncenare mă țin. strîns(ă) în palme ceva ca o amintire. bate undeva ..

am să iubesc zic. am să mă rotesc în toate pătratele pînă la pînă la pînă la
de cîte ori poţi muri socotind. ţinem unA învîrtim, numărăm cruci toate celelalte. nimerim, întâmplător întotdeauna,
colţul raiului. de-a roata. cine-a săpat cu simț de răspundere groapa¿ . surâzând

pămîntu-i blînd frânt în bulgări mari precum
o pîine coaptă pe ţest din grîu subvenționat. (căpiţa iubirii )o singură dată. paran tez ă :
o naştere
o iubire
o viaţă
o groapă
aici o să curgă curând un fir de apă îngerii
joacă-n picioare pământul
izvorându-l.

roată, roată.. de-a uni vers (ul) încă și încă.. (?)

♠♥

condoleanțe, Rokssana.. nu știu spune ”cuvinte”. doar știu

Dumnezeu să te ierte și să-ți dea odihnă-n Lumină, Andy

6 gânduri despre “roata

  1. Sometimes we know, sometimes we don’t
    Sometimes we give, sometimes we won’t
    Sometimes we’re strong, sometimes we’re wrong
    Sometimes we cry…

    Sometimes it’s bad when the going gets tough
    When we look in the mirror and we want to give up
    Sometimes we don’t even think we’ll try
    Sometimes we cry…

    Well we’re gonna have to sit down and think it right through
    If we’re only human what more can we do
    The only thing to do is eat humble pie
    Sometimes we cry…

    Sometimes we live, sometimes we die
    Sometimes we cry…

    http://www.divshare.com/download/15178070-c95

    1. am „început„ multe răspunsuri rămînînd în final fără..
      doar gînduri.. bune toate
      și o singură întrebare, retorică, pentru locul rămas .. singur acolo unde citeam

Lasă un răspuns

