vorbind cu mine mai mereu mă rănesc grav și dor

cîte povești minunate s-au scris despre

sări

despre pasărea spin despre cîntecul ultim al lebedei despre pasărea liră despre cocori ..

dinspre păsări nu

am căutat în dex ”păsarea”. n-am găsit. nu-mi pasă (deci) păsarea ca pasăre pesemne e a-ți păsa păsare

pa să re

nu-i !

îmi explică și mie, cineva ce să înțeleg din .. pa să rea

păsarea pe&semn&e nu-i ea.. pesemne pasare păsare pasărea

îmi (m&a&i) amintesc cum încercam să mă apăr de ce știam că o să fie începutul sfîrșitului din&spre și cum, blînd, repetam dor, dor, dor.. știind că ”războaiele nu hotărăsc cine are dreptate, ci doar cine rămîne în viață

(asculta dar nu auzea privea și nu mai vedea..)

nu sunt alifii pentru ce nu se vede și pentru ce nu se aude și-i tîrziu să (mai) scrii : Lucian Blaga-i mut ca o lebădă..

spre&din/ din&spre

♠♥

Eu
nu mă căiesc,
c-am adunat în suflet şi noroi-
dar mă gândesc la tine.
Cu gheare de lumină
o dimineaţă-ţi va ucide-odată visul,
că sufletul mi-aşa curat,
cum gândul tău îl vrea,
cum inima iubirii tale-l crede.
Vei plânge mult atunci ori vei ierta?
Vei plânge mult ori vei zâmbi
de razele acelei dimineţi,
în care eu ţi-oi zice fără umbră de căinţă:
„Nu ştii, că numa-n lacuri cu noroi în fund cresc nuferi?”

16 gânduri despre “vorbind cu mine mai mereu mă rănesc grav și dor

  1. sia

    Nu există minciuni în lumea pe care o numim somn
    (sau cam așa zicea Sia într-un clip cu mâini pe care ți l-am mai pus odată)

  2. Pingback: Popateapa's Blog
  3. la Voi DOI
    dorul doare intr-un cîntec ce înflorește-n veșnicii…

    ––––––––––––––––––––

    CELLA, ma CELLE,
    oare tu știi că mi-ai amintit că este luna mea preferată – august ?
    :)

      1. … ca într-o îmbrățișare?

        pt că am nevoie de tine, mă încumet s te cuprind cu gindul=dor sub orice formă de agregare te-aș gasi

        trebuie să cer încuviințare ?

        nu o cer pt că doar găsi vom
        nesfârşirea c-un cântec, c-o taină

        =====
        și plecat-am în tăcerea-mi din nou, pentru o vreme

        doar tac, și văd
        te văd, CELLA
        și te simt, oricum, de oriunde

        ai grijă de tine
        și de dorul tău neostoit
        >D<

Lasă un răspuns

