sigiliu

pot închide, mi-am zis, pot face ce-mi indică barometrul din oase

– dar tu nu exiști ești doar o vibrație condensată

– știi tu, da da tu care le știi chiar pe toate și d-aia nu ascult doar aud printre șoapte

ce cuvînt murdar ”siguranța” cel mai nesigur cuvînt inventat să descoase orice timidă însăilare de mătase de broaște

– broasca aia are o cheie, mereu

– are pe naiba, fraiere, în toată știința ta poate o să ții seama că-i și ”sesam” un cuvînt

greu cu vocale așezate-n genunchi

acolo unde se întîlnesc liniile imaginare dintre noi doi nu poate fi materie și nici nu este ecou

nu te aud ! din înaltul străfund

p u n c t

♠♥

era să uit dar rămîne scris:

citește, totuși, biletul pe care ți l-am indicat cînd ți-am ”dat preAVIZ” –

(…)”să nu mai vorbim de prieteniile pasionate care se confundă cu dragostea, dar care sunt totuşi altceva, de zidurile care despart dragostea de prietenie, de acea zonă a inimii în care se întâlnesc simţuri necunoscute şi pe care nu le pot înţelege cei care trăiesc banal.”

DEZINTOXICĂRILE nu-s obligatorii dar uneori pot avea termen fix

3 gânduri despre “sigiliu

Lasă un răspuns

