cu B

Cam asta a fost, cam atît, să fie pătrat în pătrat să se adune de-un cub

năluca e blîndă și fărădelumină , suspină :

– te du, dară

adu-mi ceară de la șapte lumînări sărutate că nu

poți să-mi dai nemurirea viață pre viață călcînd

doare despărțirea-n valuri a apelor

s-a încheiat vor face maluri pe

nălucă, năucă...

… iubirea ta mi-ajută să nu

mor cum niciodată nu am trăit să te iubesc

neterminînd nimic din începuturi mereu aceleași urme refăcînd

trecutul ajungîndu-ne-n din clipa nenăscută

aceea care  nu s-a dat și nu s-a vrut

trecut aziului mîine nedrept

des

cut

cu a cu e cu i

– nălucă!, te du… dară, vii?

♠♥

”La mulți ani!”, cu toată dragostea și îmbrățișările inimii
Zincuța
(și Parisului … ;)
8 gânduri despre “cu B

  1. așa DA, merci !
    recunoaște și tu că aia de pe had era spre imposibil
    p.s.- lasă toate pre-monițiile să vină la mine ;) că-s di-vină (azi că mîine am ședinăță și-apoi, cum ți-am zis… tot așa …)

  2. Multumesc pentru Nichita din aceasta postare si din …stii tu ce…
    Multumesc pentru urari.Va imbratisez,

    1. :) … a, Nini iat-O pe minunata noastră dragă
      îmbrățișări de Nichita și Nechita
      ȘI cum ar zice … ! FIIND …”Singura mea proprietate e absenţa!”
      P.S.- TEXTULEȚU-I al meu, Nini-mi șoptea inima cînd îl scriam așa cum o face mai mereu
      sunt cuminte ☆¨¯`♥

Lasă un răspuns

