”Abandonează viața și lumea, și găsește viața lumii” *

Știi ce ești?
Ești un manuscris al unei scrisori divine,
Ești oglinda care reflectă o față zeiască.
Acest univers nu este în afara ta.
Privește în tine;
tot ceea ce vrei să fii
Ești.

Asculta secretul din profunzimea
versurilor…
Și lasă-l să te ducă unde vrea…
Nu uita de sfatul meu
Și nu abandona aceasta cheie.

Am terminat cu munca și
Am renunțat la toate.
Acum scriu poezie.
Gîndul meu, inima mea, viața mea
Îi aparțin Lui.
Toate aceste trei cuvinte
Le-am cuprins într-unul singur:
IUBIRE

 

 Îndrăgostiți au religia lor.
Singurul lor crez este Iubirea.

Aș putea să mă înalț prin iubirea Ta
și dorul de Tine mă va duce și mai sus.
Ei m-au întrebat: „De ce te învîrți în jurul Lui?”
O, ignoranță, mă învîrt în jurul meu!

Noi suntem cei care
din dorința de a arde
Am renunțat la Apa Vieții
și am plecat să căutam focul.

* Rumi


6 gânduri despre “”Abandonează viața și lumea, și găsește viața lumii” *

Lasă un răspuns

