plîngi?

What thou lovest well remains,
the rest is dross
What thou lov’st well shall not be reft from thee
What thou lov’st well is thy true heritage
Whose world, or mine or theirs
or is it of none?
First came the seen, then thus the palpable
Elysium, though it were in the halls of hell,
What thou lovest well is thy true heritage
What thou lov’st well shall not be reft from thee

Ezra Pound, Pisan Cantos (Canto LXXXI)
1948

  trezește-te, trezește-te, din

somn de păpădie … ți-am visat zborul și m-am izbăvit în lacrimele ierbii care nu

 erau rouă

“munceam din greu ca interzic cuvintelor să devină sentimente

Toate spusele s-au descompus în cuvintele care adunate în grămezi ordonate

le-au fost date și le-au fost luate

Cînd o să fie vremea am să-ți spun chiar dacă vremea aceea nu o să fie vremea dorită, sperată, aievea avută ori dată. O să știm care este și nu o să ne mai pese.

Nu plînge, aproape e mîine …

♣/♥

Tot ce iubeşti adânc rămâne
restul e zgură
Tot ce iubeşti adânc nu-ţi va fi smuls
Tot ce iubeşti adânc e moştenirea ta adevărată
A cărei lume este oare-a ta, a lor
sau e a nimănui?
Întâi văzuta şi, astfel, tangibila Câmpie Elizee
se arătă, chiar de era în plin infern,
Tot ce iubeşti adânc e moştenirea ta adevărată
Tot ce iubeşti adânc nu-ţi va fi smuls

Ezra Pound, Cânturile de la Pisa

(Cântul LXXXI)

 tr.M. Pillat

22 de gânduri despre “plîngi?

    1. am mai spus-o n-aleg niciodată poeme
      habar n-am cum ele mă găsesc
      azi citeam scrisori așa cum poate ai văzut pe f.b.
      poți și rîde, cu mine, eu nici poet preferat n-am iar de aceia care clamează precum că mă desprind mintenaș
      este un criteriu infailibil al incompatibilității cu ;)

          1. aha , mai pune-mi-o și pe aia de comunitate că am avut-o pe laptopul prăjit și s-a dus
            nici mort n-ai recunoaște că-i frumoasă fotografia mea, da ?
            vezi tu :-P

            1. Adevărul e că de fiecare dată când văd poze bune îmi vine să-mi vând sculele :)
              Simply nothing more to give

        1. da ce vorbăreț ești azi :)
          promit că mîine mă ”ocup” de hard da și tu promite că nu mai vorbim despre mizeriile alea de azi
          dă-i în … bip bip

    1. chiar fac fălci, insomniace, Bunei dimineți azi că n-am lăsat ferestrele deschise și motanul o să fie supărat și pe mine și pe ploaie dar și pe soarele ăsta obraznic

Lasă un răspuns

