bună dimineața!

Max ernst- pioneer of the dada art and surrealism
Geo Dumitrescu
Astăzi am să scriu pe coala nopţii
un poem gândit într-o altă viaţă.
Ca niciodată şi ca întotdeauna
va fi vorba despre dragoste şi despre dimineaţă

Mereu o să fie doar DIMINEAȚA!

cui nu știe ori încă nu a aflat îi va fi îngăduită căutarea chiar dacă se pierde

pe un drum ori într-o aparentă găsire de altceva

și nu o să știe și nu o să creadă și nu o să fie alături de el

el însuși

orice drum pe oriunde ar trece ajunge mereu doar acolo redînd celui ce are puterea mersului

vederea

în dimineața în care am să mă și trezesc și n-am să mă mai mir de asta am să știu că sunt moartă și am să mă culc… la LOC
`.`
”Atît de nefericiți să fim noi
încît să trebuiască să ne iubim?”
22 de gânduri despre “bună dimineața!

  1. Sărut mâna, bună să-ţi fie inima pentru că îţi este și Hristos a înviat până când se înalță! Cum apar miracolele dacă nu sunt ,,făcute”? Oul-curcubeu nu e făcut de mâna omului? Max Ernst n-a fost om? Geo Dumitrescu n-a scris cu pixul pe coala nopții?

    1. tot ce-i ”material” e o minunată iluzie :)
      noi spunem ”miracol” revelării
      prin oameni aflăm ”lucruri” iar minunile-s banale: a păși, a mînca, a vorbi…

      1. Și deziluzia ce este? Iluzia iluziei? Revelarea în deziluzie atunci va fi banalul, nu? (N-am găsit alt antonim pentru miracol). Dacă tot ce-i ,,material” este o minunată iluzie, ar rezulta că ceea ce este cu adevărat material, fără ghilimele, este o cruntă deziluzie, în limbaj profan echivalenta revenirii cu picioarele pe pământ și a izbirii cu capul a pragului de sus.

            1. nu există așa ceva și fiecare vorbă este bucuria mea
              (iertări dă popa-n biserică și eu nu prea-s dusă p-acolo, în rest dusă? daaa)

  2. mai întîi și-ntîi de toate
    HRISTOS A ÎNVIAT !

    ––––
    oarec8m off topic și nu prea:
    nu mă mir că-ți place și ție pictura lui Max Ernest….

    și pt că nu am timp să caut cite ceva despre ediția FIFA 2012 unde, se pare că a fost ”prezent”, îti las ce am la-ndemînă:

    adică de pe blogul meu vechimax e

    și un fragment dintr-o scrisoare primită … postum
    ”Bonjour là-haut, vous croiserez probablement les meilleurs hommes que cette planète ait compté, saluez les pour moi, il n’en reste plus beaucoup chez nous… Bonjour là-haut !…”

Lasă un răspuns

