~ . ~

CÎTE pietre pot fi și chiar sunt într-o apă ce nesecată. dor pe apă

curgere meree

doar cine o ridică pe prima poate

ști

neștiind nimicA !

ATÎT de rar visez ori poate-mi spală Îngerii somnul să nu-mi amintesc cîtă jale-i dincolo de ape

– unde-i piatra cea mai piatră dintre toate ? să-mi scriu pe colțul ei rotunjit pasăre  cer

– ”La Cina cea de Taină cu zăpezile. Și, precis, mănîncă anafură și bot de miel. Iar cînd plosca plină cu vin și cu rîsu – plînsu umblă prin alte mîini (Iuda bea cît zece!), Nichita scrie un basm pe cărările de sînge verde îngheţate-n trupul copacilor.~ . ~

și doar ecoul somnului îmi rămîne pe genele grele de acele ape

– cern pasări dintre pietrele zidite și neridicate…

apele cer pietrele rîd lumina și pasărea cerului apă îndulcesc toatele visele sărutate de Îngerii

uitAte

♣/♥

47 de gânduri despre “~ . ~

  1. interesant că de la stabilitate/duritate/credință(Petru)/statornicie(casă de piatră!)/asumarea responsabilității(să ridice piatra!)/învățături ascunse(masoni) trecem, prin simpla oglindire, la efemerul păsărilor pietre/pietrele păsări
    continuînd ajung la
    How does it feel
    To be on your own
    With no direction home
    Like a complete unknown
    Like a rolling stone ?

    (asta ca să nu mă-ntrebi cum ajung la clipurile cu care-ți sufoc postările :)

    1. ;) à bon entendeur, salut!
      dar nu pentru moi ci pentru aceia care se întreabă, dacă or fi și dacă s-or întreba,
      este cumva ori poate fi une allusion à la parole de l’Évangile „Que celui qui a des oreilles pour entendre, entende” (Matthieu, XIII)

      eu pe tine, să te întreb? … :) … n-ai să vezi
      de auzit nici atît
      pot mai mult d-atît
      și încă pe-atît

  2. Frumoase pietricele! Tocmai bune pentru a alege dintre ele pe cele necesare pentru jocul cu cinci pietricele. Din păcate nu mai îmi amintesc regulile jocului și nu mai am nici îndemânarea aia de altă dată. Oare până îmi voi aminti și până când îmi voi recăpăta îndemânarea, pietricelele vor rămâne tot acolo sau vor trece odată cu apa?

    1. știu o mulțime de jocuri dar recunosc, curioasă copilărește :) , că nu îl știu pe acela despre care spui
      ori poate noi îi zicem altfel

      apa, pietrele, viața… niciodata
      așa cum nu cred în ”sfîrșitul lumii” :roll: nu cred nici în cuvinte
      jocu-i suveran și nesfîrșit

    2. Cinci pietricele (cât mai ) rotunde, de mărime (aproximativ) egală, se aruncă în sus și se încearcă să se primdă pe dosul palmei întinse orizontal. Câștigă cel care reușește să prindă mai multe, eventual pe toate. Aceasta este esența jocului, regulamentul strict nu-l mai țin minte și nici numele jocului.

        1. Păi abandonez instantaneu, întâi pentru că parcă ți-am văzut mâinile în niște poze de pe blog (bineînțeles, dacă au fost ale tale și, al doilea, dar în primul rând, pentru că le văd pe ale mele, dar asta nu mă împiedică să-mi placă pietricelele.

          1. nu știu ce mîini ai văzut pe blog dar ale mele-s astea: :))))
            cella-miini
            ai dreptate doar dacă intri-n joc
            îți acord dreptul de a alege pietricelele
            hai, te rog, să ne avem ca frații ;)
            vopsesc și-un oușor special pentru fiecare prieten virtual
            ce culoare-ți dorești?
            vorbesc foarte, foarte serios
            mă rog și numesc fiecare ”lucru” pe care-l fac

            1. Păi intru, Cellissima, sigur că intru, văd că ai nevoie de o ,,ciuca ”! Se compară palmele mele ca nişte chifle de care atârnă câte cinci fragmente scurte de cârnăciori înţepenite de artrită cu palmele tale cu degete lungi şi flexibilbătăilore. Şi te ajută şi onorabilul Scai!
              În privinţa ouşorului, eu mi-am dorit mereu oul-curcubeu, dar cum acesta nu există, alege tu o
              culoare din curcubeu, îţi promit că are să-mi placă!

              1. Scuză-mi erorile din text, de la calculatorul meu m-a dislocat fiică-mea şi m-a relcat în faţa unui jaf de laptop care are un şi mai mare jaf de tastatură, total imprevizibilă!

                1. n-am ce ”scuza”, toată dragostea pentru draga ta
                  nici eu nu mai am ”aparatura mea”, ”l-am prăjit” :( , suntem bine atîta vreme cît, încă, comunicăm
                  orice ar însemna asta :)

              2. NEVOILE MELE-S ABSENTE
                DOAR PRIETENIE DIN IUBIRE ȘI-ATÎT
                așa de puțin și atît de mult
                omenia și compasiunea nu se prețuiesc
                sunt ori nu sunt

                PASTE
                m-ai luat pe nepregătite cu ”oul= curcubeu”
                promit să ți-l negociez acuși cu ce culori îmi născocesc jocurile

            1. De ce să fii pesimistă? Ai văzut că în centrul tuturor lucrurilor e un ochi care veghează. Ei bine, uneori se mai închide…
              dar
              We’ll cast some light and you’ll be alright
              adică „vom împărți lumină și vei fi bine!”

    1. mulțumesc de Veste Bună :)
      mărturisesc că eu nu știu mai nimic despre fericire dar bucuria celor care o au îmi face bine
      să rămîi în piatara aceea cît poți de mult iar eu… pe ape… dorind-o măcar aproape ori cine poate ști în vreun vis colorat de Îngeri

  3. Dumnezeu sa va dea un curcubeu la fiecare furtuna, un zambet la fiecare lacrima, o binecuvantare la fiecare pas, o promisiune la fiecare grija si un raspuns la fiecare intrebare!
    Sarbatori fericite .

  4. Draga CELLA, imi plac pietrele, chiar am cateva pietre acasa, pietre cu amintiri din vremuri cand omul inca nu era, pietrele de aici sunt frumoase, mai frumoase chiar decat florile.
    Iti urez Pasti Fericit!

    1. pietrele-s visele colorate ale nisipului din dragostea lui cu apele :)
      și noi îți dorim multă liniște și multă sănătate, Gabi, te îmbrățișez în gînduri bune
      Sărbători Luminate!

  5. @Cella,
    Hristos a inviat!
    Mama mia, ce maini!
    Harazite sa dea fiorii fericirii.
    .Insusi ariciul, pare tulburat.
    Probabil, chiara si carandasul, emotionat, scrie singur perlele oferite.
    Madi si onu

Lasă un răspuns

