ciornă- lucrez la o iluzie să produc confuzie

Îmi mai sunt
ori
do(a)r în somn
o destrămată amintire
îmi pune întrebări de ecou defect
despre ce
despre cine
cîndva cum
cum cîndva
lasă trecând
semne prin urme ?

Departe, în Lumea Manechinelor, era mereu Dimineață. Iubirile se strigau una pe cealaltă ”sinucidere, dragă” și-și răspundeau tandru ”blînd! asistată,,”. Armonia era Regina necontestată iar Rege Consort un sentiment, Împreună, neîncoronat niciodată (”împreună” nu-i nici măcar afect decretaseră Manechinele Zei – Mamă&Tată). Nu era cald și nici frig nu era și-n general ”nu era” era, da . A încerca să ajungi în orice era o ”probă ratată” respinsă de fiecare Instanță chiar înainte de a-i fi prezentată. Dacă-i întrebai pe locuitori ei te priveau minunat de frumos și-și întindeau înspre buzele tale brațele de carton a răspuns ”niciodată, Oo, niciodată”. Zîmbetele erau unicul mod de trăire a toate cele ce … Oo, o Lume cu adevărat … cu adevărat vă zic, vouă,

 mi nu nat Ă.

Orice ar fi , poate însă nu știm, defectat Armonia înscăunată se corija pe sine printr-o reparație instantanee : vrei un ochi, vrei o labă picior drept, vrei o pleoapă rimelată ? pe dată, pe dată…

Dulce negare ”de ce-aș, de ce-aș, așșș”  (sta de ce/aș pleca)

cuprinzătoare

♣/♥

și m-am oprit, semnalul acela : ridicol, rizibil etc., îmi pune mai mereu un soi de ”capac”

am să primesc orice cu demnitate ;)

simțul umorului pipăie orice părere, pînă mîine la prînz: fix!

vă aștept suveranilor: criticați da’ NU dați în autor cu roșii și oo clonate

în Lumea Manechinelor e multă confuzie dacă se introduc personaje din alte lumi (ra ta te,

ra

 ta

te)

13 gânduri despre “ciornă- lucrez la o iluzie să produc confuzie

        1. frica mea de ridicol naște multuri :))))
          p-aia de mîine , fix , nu cred că o mai pun că-i culmea- văii chiar și pentru revolta mea de azi
          e mult mai simplu pe FB că acolo văd doar eu și cînd îmi trec piticii o trimit pe alba la mănăstire și-l recuceresc pe desdemona dă-mi batista că vine miliția și-mi confiscă drepturile osim :)))

  1. :))) yoy, da’ nu mai vorbi atîta că ne deranjezi fengșuiu
    cu hipopotamii mă descurc cum’va da Ștruții mă complexează ever oy oy S
    ozo seip

Lasă un răspuns

