sertarul făr=ă

神道,,-  viața este o ocupație trecătoare

Aseară, cineva
Mergea pe stradă în rochia ta…
M-am uitat bine, da’ nu erai tu în ea! Aseară, cineva
Mergea pe stradă în rochia ta…
Şi lângă ea, altcineva
O ţinea de mânecă şi de bretea…
Sper pentru tine că nu erai tu în ea!Aseară, cineva
Mergea pe stradă în rochia ta…
Letiţia,
S-anunţăm miliţia !

(Alexandru Andrieş- Rochia ta)

Unicul anoTimp pe care-l (mai) accept este trec/e/rea

! indiferent(ă la) de ”consecințe”

pai/

ațe

♣/♥

10 gânduri despre “sertarul făr=ă

  1. Pingback: Spring « schtiel
    1. … și eu, întrebînd derutată :roll: , ce căutau ăia între min.7 și min. 9
      bogarte, bogarte… nu că nu mi-ar place de omul nostru din bagdad dar aripile vîntului chiar nu le compar cu păsările lui H.

      no, nu-i bai
      avem cucuvăi cît cuprinde
      care se dau bufnițe, normal
      și mitomane și virtuale

    1. n-am răspunsuri retorice iar de șabloane-i suprasaturat pînă și virtualul

      cînd ai cauze lunea, la c-tă ;) și cu finanțele moț, crede-mă că mie trecerea anilor mi se pare… trecătoare (groaznic de greu)
      un soi de regresie progresivă :)))
      una peste cealaltă, Bună dimineața!

Lasă un răspuns

