scriu. plecarea* ( !/? )

Povestitor?
Cititorule, aş fi vrut să scriu pentru tine
cea mai frumoasa poveste…
dar povestea seamănă cu mine
iar eu am o viaţă de hârtie
în mine nu există nimic în afară de tot ce scrie

scriu, rescriu, rescriu şi scriu, rescriu şi scriu
scriu, rescriu, rescriu rescriu şi scriu…

Ada:
Ar cam fi timpul să plecăm
Ar cam fi timpul să luptăm
Ar cam fi timpul să salvăm ce se mai poate salva
Să răzbunăm ce se mai poate răzbuna
Să visăm ce se mai poate visa
Să vindecăm ce se mai poate vindeca
Sancho! gloria ne cheamă la luptă
Sancho! nu se discută

( … ) :
Eu sunt un om paşnic, mi-e frică să nu mor
Şi dacă plec de-acasă o sa mi se facă dor

Ada:
Sancho… nu fi nepăsător
ascultă durerile lumii cum strigă AJUTOOOOR!
ascultă durerile lumii ţipând: Ajutor! Ajutor! Ajutor!
Spune-mi că vii
Dar dacă nu vii
Sigur singur părăsit şi trist
Undeva voi muri
Dar ţine cont ca undeva
O insulă aşteaptă să fie a ta
Trebuie doar s-o găseşti, s-o cucereşti, s-o stăpâneşti…

( … ) :
Ce, crezi că n-aş putea să stăpânesc mai bine decât muuuulţi din cei ce stăpânesc?
Ce, crezi căa n-aş putea să poruncesc mai bine decât muuuulţi din cei ce poruncesc?
Oh, dacă-aş avea…

cine o ascultă pe *Ada (Milea) de destulă vreme ori, măcar, îi citeşte textele fără să ştie (mai) nimic despre ea ar putea ‘comenta’. privind înapoi. eu văd doar înainte aşa încît aud doar dincolo de cuvinte iar văzul este atent folosit în pauze lungi şi alături doar de gheaţa care este, întotdeauna, fierbinte. şi-i vreme pentru toate, precum ştim, acum care dintre vremi o fi …

(ştim), vedem, auzim ?

Tudorache Gabriela –

„Buna ziua,
Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache.Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei.Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.
dumitru_gabriela31@yahoo.com ” 

♣/♥

p.s.- dacă nu citiţi (şi) ce vă’dau’ în link degeaba v-aţi mai apucat… spamez şi ucid fără cuvinte orice ‘coment’ aşa cum v-am învăţat. nu-s un personaj pozitiv, v-am avertizat …

6 gânduri despre “scriu. plecarea* ( !/? )

  1. Buna ziua,
    Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache.Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei.Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
    Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.
    dumitru_gabriela31@yahoo.com

Lasă un răspuns

