mereu* – doar dacă vrei şi poţi

Anna, Vladimir, Mikhail… eu şi cenuşa mestecenilor ţinută-n palmele dăruite nopţilor albe, podurilor, balalăicilor, trenurilor cu ferestre la care luna priveşte indiferent de  prezentă că-i inutil a noastră

ce instrument perfect, violoncelul, pe care doar noi îl ştim : nopţile albe, ruseşti, pe care eu le silabisesc şi tu mi le scrii

mereu… mereu… există ? … a doua, nu încă una, zi

♣/♥

* mereu, mereuaş- regionalism :)- încet, încetişor, nu te repezi…

16 gânduri despre “mereu* – doar dacă vrei şi poţi

  1. Minunate lumi ne arăți tu, Cella!
    De ce?
    Ca să regretăm că trăim în cea în care trăim?
    Ca să ne apuce dorul de ducă?
    Sau ca să ne împăcăm cu lumea asta, așa cum este ea?

    1. la de ce eu nu ştiu să(-i) răspund
      lumile despre care spui nu-s ale mele :(
      eu, banală şi îngenungheată de vremi,refuz să mă predau
      atunci cînd ţi s-a luat tot şi eşti doar cu tine
      dăruind ce nu ai te poţi crede aparţinînd nefiind nimănuia
      şi ?
      poate
      şi ?
      nimănui nu-i pasă
      păsarea e o ‘stare’ în care, mereu însingurat, găseşti … poate… un crîmpei firav de biNE

      1. Atunci să-mi răspund singur: fac pace cu mine şi cu lumea şi o iau aşa cum este… cred că este o soluţie bună.
        În ceea ce priveşte banalitatea, te contrazic vehement, iar în ceea ce priveşte îngenuncherea, mă îndoiesc… este doar o pasă proastă indusă de vremurile astea. Tu însăţi spui că nu te predai, aşa că sus inima, Cellisima, trebuie să o scoatem la capăt!

  2. Draga mea, ce bucurie ! Mi-au dat lacrimile.
    Stand eu cu mana in ghips trei saptamani , ce puteam face …decat sa-l citesc pe Gogol(taras Bulba, Manaua, Nasul).Doamne, ce popor, cata suferinta…Cata frumusete !

Lasă un răspuns

