marga RETA sondatoare: mă iubeşte/ nu mă iubeşte – nu ştiu/ nu răspund

Превосходно !

… şi mi se face un gol, în stomac, strîng creionul între degete şi-i rod capătul care oftează

alunecînd: cruciuliţă x, linioară x, punct ? X

au trecut prin întrebările paginii albeee nenumăratele ÎNTÎMPLĂRI care şi-au construit case, au plantat

nu au avut urmaşi vorbitori . X şi iar X. de mult prea multe ori

să învăţ, zic, din ce se întîmplă: ÁnÀ nu are mere cînd vrei tu ci doar atunci cînd mărul

face rod. din sămînţă. cine vrea rămîne  pleacă cine poate. mersul

e un miracol gravitaţional nu o întîplare a fiinţei

tale din (păcate întîmplătoare).

vom fi cuminţi, vom fi buni, vom fi curaţi şi

mîine

casele dada şi nunu se ridică şi se demolează mereu cumpăraţi

umbrele urmează

ploile lui marte

p.s.- cine ştie că ai  doar dăruind citeşte şi pleacă, mereu, mai şi mai şi mai, mereu,

departeA-i aproape

♣/♥

17 gânduri despre “marga RETA sondatoare: mă iubeşte/ nu mă iubeşte – nu ştiu/ nu răspund

    1. hmm?
      Ai de la mine, pe pagina mea, o margareta din aia de fite, ca sa nu te mai alinti cu sondaje, credeam ca blogul are rost pentru tine nu pentru noi, astia, trecatorii fara ganduri, palpaind divers si fara rost, out of focus.

      1. hmmm era pentru cel care nu ‘dă’ numele autorilor ilustraţiilor din clip
        Bogardo-i o.h.
        melodia-i o.h.
        legătura ei cu ‘vidarea’ din postarea mea : nu-i !

        merci de margaretă!, nu-mi place că nu-i sinceră- este de seră şi numele ei este gherbera
        frumuseţea ei, artificială, nu mi se potriveşte (ştii că nu-s o frumoasă) … iar sîrma care o ţine-n atenţie e chiar dizgraţioasă ataşată unei flori

        sondaju-i serios, nu-i alint, e luna aniversărilor (mele) iar ‘lumea’ obişnuieşte să-şi facă bilanţuri
        joaca de-a pixelii
        jocul cere joc :)

        1. Niciodata nu-i :(
          Gherbera mea e doar pretext pentru luminite, asa cum pagina mea e momeala pentru vizitatori
          Nu-mi plac bilanturile, se aduna prea multe nefacute

    1. în literă, da, în spirit… ?¿
      acest ARTIST mă urmăreşte dintr-un dedemult
      invizibilitatea, vidul, simfonia aceea monotonă pe care am tot căutat-o …
      faptul că mă reîntîlnesc cu el, acum, neîntîmplător
      miraculosul şi celebrul lui Saut dans le Vide
      atîtea nespuse într-un loc în care n-ai cu cine ţi le spune…

  1. Draga CELLA, greu am ajuns la tine, am avut de strabatut munti si vai, prin ploi, ninsori si intuneric.
    Chiar daca ajung din ce in ce mai rar,ma bucur ca esti pe-aici.
    Stii ca nu ma pricep la vorbe si sunt atat de nestiutoare, insa mai incerc sa-nvat, sa inteleg.
    Sa ai o primavara senina, CELLA!
    http://johnsokoloff.net/

    1. mai sunt, Gabi, cîteva zile şi-un sondaj :)
      mi tot mai silă de ‘dovezile’ virtuale şi de ‘sărăcia’ şi de toatele virtuale…
      puţin, mult prea puţin din ce a fost mai este
      doar linkuri, pinguri, mmm ce frumos, ce aia, ce aialaltă…
      virtualul şi blogăreala-i la, la , la …
      a fost odată …

      mă gîndesc că-i bine, ăia- noi am rămas
      să stingem Lumina :)

      citim !, eu bîntui, mai nou, pe forumuri şi prin locuri străine
      am aflat, învăţînd ‘limbi străine’, că sunt multe lucruri minunate dincolo de ‘sărăcia’ snobismului este o ALTĂ LUME
      nu o fi nouă da-i altceva
      acolo nu-s jocuri de culise cu of-lineuri, mailuri, înjurături, copy-paste de ‘dovedit’, mizerii şi non oameni care n-au nimic decît un vid, virtual, în care îşi varsă dejecţiile unor vieţi, probabil, anormale

      sunt solidară, cumva, cu Maşa şi cîteva dintre punctele precizate
      aşa:
      http://www.mana.ciutacu.ro/2012/02/22/noua-ordine-personala/

    1. nu-i ană e ана … şi absolt mereu are doar ce vrea ea :)
      de-ai avea şi tu PrimăVara precum este, sigur, a mea ar fi tot ce ţi-aş putea dărui din preaplinul de drag ce ţi-l port
      aşadar : ia ! :D

Lasă un răspuns

