poVESTE cam MU.lî.T, ă

Poate îngerul tău o să-l lase pe-al meu

Să-ţi arunce- ntre sîni un spumos curcubeu …

(E. Brumaru)

Am o preafrumoasă părere despre lumea în care trăiesc neştiind dacă eu am ales să o fac ori ea m-a ales

COTcodăcesc, despre ea, cît şi cum poftesc chiar dacă nu ( o ) plac şi chiar şi atunci cînd greşesc. cred că-i ceva reciproc, în aer desigur, nici ea nu mă întreabă da nici eu nu-i refuz mai nimic firesc. eşti peşTEră(U), ŢI-S ecoUUU. ceva vechi/ ceva nou- ceva albastru/ ceva de împrumut, ceva în Luna- care mă doare(U)-/ ceva care nu s-a întîmplat dar foate frumos s-a petrecut

mă mai ţii, minte nu, de mîna care cică ţi-o dădeam…

… lume mică, Lume rea, ce ţi-o fi căşunat pe mîna întinsă din minteA(?) (ŞTIU! rimează şi cu m’ea)

VALeaaa !

au!d’ că fiecare A-Lege, zău ?, pute locul – universal vorbind, că suntem „culţi în cap” –  de(-a) ipocrizia şi de(-A) făţărnicia iar  dacă (te) uiţi  de-a jur împrejurul ai putea avea ghinionul, ăl mai cumplit, să chiar (şi) vezi :

© ♣, pe oriceuloriundeoricum-unde ?

cel mai, sănătos ?, (bine-)ar fi să ne vedem ? de drum… (bun)

… altă cale nu-i – toate-s oricum ( scrise în stele – ar zice astrologul de tură, bum ! )

+ ce o fi , o fi (via mioriţa- aia… laie, bucălaie)

? + ? =  ¿

(lume mică, Lume gri)

„uite c(ă)- a venit ultima zi”

linghişpirul se învîrte, să nu(-i) ameţiţi – la colţuri- şi poate o să ştiţi :

să vă amintiţi care / ce / cînd…  am fost fericiţi ¿

¡–––♣/♥––-¡

Alexander Jasson

muriţi! (liniştiţi, la locurile voastre… urmează 100 ;))

se dedică zile de 29 februarie, că-i rarĂ, aşa… aiurea

22 de gânduri despre “poVESTE cam MU.lî.T, ă

    1. ;) văzut, văzut, văzut
      PLĂCUT, MULT!!!

      rar amestec blogăreala cu preocupările mele şi ţi-am mai zis io care-i ‘treaba’
      mai vorbim cînd ai drum în zonă că ‘nemurire’ nu-i subiect de … (la mine)
      te aştept (să urci ;) – doar mîine nu-s… că-i joi, ştii tu)

  1. Pingback: Kassan « schtiel
    1. scriu şi eu o chestie serioasă (şi) politică şi uite-o manipulînd… cu ‘ilustraţiile’ ;) :-P
      p.s.- mulţam fain de urări
      să ţi se întoarcă-n binecuvîntări

Lasă un răspuns

