nimic nou despre eternitate, iubirea- oameni şi alte nimicuri

fotografia este a atoateuimitoarei Marta Cernicka

“Nu există decît eternitatea (?) din care viaţa este o formă, un accident. Iubesc acest accident. Cînd spun eternitate mă gîndesc la ceea ce curge, la fluviu şi acest accident sunt eu, încîntat şi îmi pare bine de cunoştinţă.” – Gellu Naum

 

nimeni nu mă poate apăra de mine iar eu am tot amînat şi-acum este mult prea tîrziu să mă mai găsesc împreună cu vocea mea dîndu-ne politicos bineţe şi întorcîndu-ne fiecare dintre noi la ale noastre. muţenia e o voce şi ea să-i dăm ce-i al cezarului zic …

… şi eu şi vocea mea

♣/♥

24 de gânduri despre “nimic nou despre eternitate, iubirea- oameni şi alte nimicuri

  1. Daca tot spuneai ceva de oase, poate cauti „The Lovely Bones”, e cam trist…
    Daca vrei politiste este o „Lady With a Dragon Tatoo”, suedezul, nu panarama americana.

  2. Uita-te la „Inception” pana-mi amintesc un alt film a la Philip K Dick, era ceva cam ca Matrix dar pe o nava extraterestra, uf, trebuie sa-mi cresc doza de lecitina

    1. spamul meu e deştept, n-ajungi nici să vrei
      are el clienţii lui

      filmul ăsta-i unul dintre preferatele mele, la categoria lui, fain tare

  3. le-am re-gasit, intimplator, noaptea trecuta
    ‘cine din mine ti se închina
    e vinovat in fata mea,
    cine din mine nu ti se-nchina
    e alungat din fata mea’
    (AnaBlandiana)

    vinovata sunt si ramin oricum….

Lasă un răspuns

