enriquecimento (îmbogăţire)

Helena Almeida– Estudo para um enriquecimento interior

Controversată fiind nu am cum să o ignor. de cînd m-am rebotezat nechitian , NOD, o ţin langa cu orice controversă

că eşti tu, că eşti voi, firul de aţe lălîi se răsfiră în nod. deznoadă-te-n noduri rotunde care să şteargă aţoasa ta nepăsare. îmi cînt şi-mi descînt de culoare şi nodul desfăcut de alţii mă răneşte în calmul aţelor interioare. prinde un capăt dar nu-i, ia o urmă a nodului care am fost nuştiucui. dacă păsarea culorii ar putea să doară dovada aţei din noduri m-ar îmbogăţi şi-aş putea să fiu sfoară.

şi nu-s ea şi nu-s voi şi parcă nici nu mai vreau să fiu nodul, mereu, dintre mine şi noi.

poate mă revolt şi-l rog pe creatorul de aţe să-mi dea darul suprem al celor care ştiu împleti laţe.

♣/♥

 

25 de gânduri despre “enriquecimento (îmbogăţire)

  1. In fiecare zi împletim… împletim gânduri, vise, înodăm speranţe ca apoi să constatăm că nodul s-a strâns atât de tare încât a devenit deznădejde… Uneori avem puterea de a o lua de la început, alteori… gândurile nu mai reuşesc să fie puse cap la cap, rămânând asemen unor fire aţe risipite şi împrăştiate de vânt în cele patru zări…

  2. Hm!

    God forbid you ever had to wake up to hear the news.
    ‘Cause then you really might know what it’s like to have to lose.
    Then you really might know what it’s like.
    To have to lose.

  3. !Hmm

    „outcast on a cold star, unable to feel anything but an awful helpless numbness. I look down into the warm, earthy world. Into a nest of lovers’ beds, baby cribs, meal tables, all the solid commerce of life in this earth, and feel apart, enclosed in a wall of glass.”

  4. Pingback: Bird « schtiel

Lasă un răspuns

