eu/ lui ♣/♥

„I’m lost at the bottom of the world”

Tom Waits

aşa cum am mai spus(-o) mereu doar nădăjduiesc iar asta mă duce fără efort pas înaintea pasului pe drumul meu nemarcat dar mereu marcînd

ce-s oamenii, ce-i întîmplarea întîlnirii?

minuni, desigur

miracolele sunt altundeva

atingere

♣/♥

17 gânduri despre “eu/ lui ♣/♥

  1. Minuni , coincidenţe , suflete , omul este universul , ideea un Big Bang , cunoaşterea un nou început şi de ce nu , răutatea o mare gaură neagră ce teoretic nu poate fi închisă , sau aşa vrem să credem .

  2. chiar dacă nu prea las „urme”, îmi place să trec pe la tine. găsesc lucruri deosebite pe aici, indiferent că-i vorba de cuvinte, de muzică, pictură sau imagini. o seară faină!

  3. Bottom of the world e cam cu dus si intors, dat fiind continua rotatie. Probabil ca asta ne face in mod constant aerieni….plutim…

    Numai bine!

Lasă un răspuns

