ex(co)ERCIŢII

Paul Klee

ochii mei sunt bătrîni (.) mîna mea ? -i obosită ! tot ce-am fost este mîine şi-mi sunt glumă-I (-e-n) prăsită

hai să-ţi cînt hai să-ţi joc hai să-ţi NU cînd să-ţi DA hai să fim nefiind hai să ne naştem

cînd V  A

♣/♥

22 de gânduri despre “ex(co)ERCIŢII

    1. mulţumesc, Irina, îţi doresc… ţie
      pentru mine ‘sărbătorile’ par depărtări… străine…
      îl iubesc pe Chagall, sunt ‘rusoaică’;), am fost şi merci! … frunze de-arţar arămind …gîndurile mele, dragi, multpuţine

    1. părelnic mă ascund în culori
      alunecarea din noi e o bună apărare de alb/negrul…
      cînţi?, scrii?, eşti ploaie ningînd?, zbori?
      dau o pană din aripa mea… ţie!, şi-oricui ‘poate’ pluti peste ceva

    1. cu drag!
      să nu strigi niciodată ‘ajut-or’
      mai bine muşcă-ţi rana şi mori. nimeni nu aude şi toate-s linişte şi singurătate
      dor!itori … bleah,,, :)

  1. Pingback: Burned « schtiel
    1. C’est simple, tu lances cette chanson, tu oublis que tu vas bien ou mal, tu oublis ce qui t’entoures. Tu es sur scènes, dans les paroles de la chanson, tes bras frissonne a la première note du chanteur…

Lasă un răspuns

