neascultînd,auzul, vezi? … „nu te oprise gîndul, fără glas, de ce-ai plecat, de ce-ai mai fi rămas?”*

eclipsa de lună tînjeşte sinUCIDERIi

zînă? bună ?. lună astru – lun Ă

ia-mi-o

lună! tînjeşte şi mă ab’soarbe ca o nebună … lunatecă … sinucigaşă de … balalaică… rupe-te-n a şi în u

strună

vine o vreme neBUNĂ

cui şi de ce şi de cum şi …. să (-i) spuI … ? …

lună, ne BUNĂ, (ne)vinovăţia lui Nu-I !

♣/♥

 

Rainer Maria Rilke- Ce te faci, Doamne, dacă-ți mor?
(tr. Ioana Pavelescu)

Ce te faci, Doamne, dacă-ți mor?
Dacă mă sparg? (îți sunt urcior),
Dacă mă curm? (îți sunt izvor),
Îți sunt veșmânt și croitor,
Când nu mai sunt, ești fără rost.

N-o să mai ai, după ce mor,
cald bun-venit și adăpost.
Pierzi, ostenit, de pe picior,
sandaua moale ce ți-am fost.

Mantia-ți mare nu te mai ține.
Privirea ta, ce-al meu obraz, oricând,
o strânge cald ca într-un cuib plăpând,
veni-va după mine căutând,
și pe-nserat se va lăsa-n zbor frânt
la sânul pietrelor străine.

Ce te faci, Doamne? Mă-nspăimânt…

Tu! dor!!! şi Tu… dor

Nu te-ai uitat o dată înapoi!

Voiam să pleci, voiam şi să rămâi.

e bine, Doamne, viaţa s-o amîi?

întrebările pot fi(şi) răspunsuri a: Leonardo, William S. , Enstein, Jung, Tesla… e.t.cîţi? … de ce-aţi mai fost veniţi?

21 de gânduri despre “neascultînd,auzul, vezi? … „nu te oprise gîndul, fără glas, de ce-ai plecat, de ce-ai mai fi rămas?”*

  1. …”Sanatos… Cum suna-aici. Mai are sens?
    Acolo, unde sunt,
    nu este, cred, nimeni bolnav.
    De la durerea mea de gât e deja mult –

    Aici oricare-i ca o bautura rece.

    Înca, pe cei care ne beau, nu i-am vazut”
    …………………………………………

  2. Filmul lui Lars von Trier m-a impresionat tare. Suntem slabi, dar cata frumusete in sufletele noastre !

  3. Pingback: Someday « schtiel

Lasă un răspuns

