iar’Na(-m.i-)

Ştefan Câlţia

“Andava à deriva, sem afetos, sem ambições, como uma estrela errante no sistema planetário de Úrsula.”
— Cem Anos de Solidão, Gabriel García Márquez
„He went adrift, without affection, without ambition, like a wandering star in the planetary system of Ursula.”
— One Hundred Years of Solitude, Gabriel García Márquez

„El a mers în derivă, fără dragoste, fără ambiţie, ca o stea rătăcitoare în sistemul planetar U.”
– Un veac de singurătate, Gabriel García Márquez

El, îngerul meu aleatoriu, este o entitate cumsecade

aiurit de mişcările mele deS-

ordonate nu mai ştie cumi

nicătura unde să mI-

o adu-

că şi mă veghează cum ning

el cu asupra de măsură răbdător eu năuca

♣/♥

 

22 de gânduri despre “iar’Na(-m.i-)

    1. nu iarna calendarului e(-N) grija din mine
      (anotimpurile-s fiecare cu minunăţiile lor şi sunt recunoscătoare că le avem pe toate)
      ci recele din înlăuntrurile care par că-s tot mai mari şi tot mai consolidate
      oamenii sunt unii de ceilalţi şi ei de ei, parcă, tot mai îngheţaţi şi tot mai departe
      e o răceală pe care trebuie să o numeşti cumva. îi zici iarnă. iarna nu are vină, ea-i caldă
      cui să spui? … iar … na
      hai-hui

  1. Si îngerul era singurul care nu participa la propria lui întâmplare, tot Marquez dar nu-mi aduc aminte din ce, era o nuvelă al cărui titlu l-am uitat, vârsta :)

    1. dacă aş povesti ştiu mulţi care m-ar eticheta, iar, aşa că am profitat de reamintirea Anei şi l-am pus la înaintare pe Marquez pe care nu îndrăzneşte nimeni aici, sper, să-l bănuiască de nimic altceva decît de genialitate

    1. de’aş versui acest patriarh al Luminii mi-ar sluji, înger(,,,) … de-
      aşa… doar îmi călăuzeşte miemi’le
      zugrăvindu-mă-mi
      nimic nu-i (maI) mine decît această confesiune

  2. hei, tu ingere rasai / sa ma imparti in iad si-n rai/ cand ma alungi strigandu-mi hai…” …. cella cuvintelor ingeresti!

Lasă un răspuns

