contraTIMP

La început, Dumnezeu a făcut cerurile şi pămîntul. Pămîntul era pustiu şi gol; peste faţa adîncului de ape era întunerec, şi Duhul lui Dumnezeu se mişca pe deasupra apelor. Dumnezeu a zis: „Să fie lumină!” Şi a fost lumină.  Dumnezeu a văzut că lumina era bună; şi Dumnezeu a despărţit lumina de întunerec.  Dumnezeu a numit lumina zi, iar întunerecul l -a numit noapte. Astfel, a fost o seară, şi apoi a fost o dimineaţă: aceasta a fost ziua întîi.(Geneza)

Dacă (i-) aş fi fost consultant de imagin(aţi)e este posibil să fi putut să limităm la atît pagubele colaterale

♣/♥

 

19 gânduri despre “contraTIMP

    1. e păzită, înţelept, înţelegerea noastră de-a tainelor neînţeles
      nu ştim cum ar fi fost. ştim(?) ce trăim(?) şi n-am trufia de-a-mi îngădui să (mă)întreb: ‘după chipul şi asemănarea- ce-i sus e şi jos’ … :(

    1. culori revelate, poate …
      atunci cînd ai o zidire-n ruină poate-i benefică înlăturarea ei definitivă şi alcătuirea uneia noi
      exemplele-s nenumărate şi evidenţele grăitoare

    1. astea de la trilu o iau direct în spam că-i programat aşa pe motiv de mulţi sosiţi puţini admişi (de la un link în sus)
      nu e ‘cazul’ tău:)

  1. Am citit odaa ca pentru a iesi dintr-un labirint, din orice labirint, nu e nevoie decat sa faci mereu dreapta. Culmea, se potriveste si-n politica uneori :)

  2. Doar prin cautarea noastra El poate fi dar, ca un fel de Shrodinger teozofic, doar vazand pot spune ca (nu) exista. Oricum, daca nu ne-ar fi facut nici el n-ar fi fost.

    1. eşti al nici nu mai ţiu minte cîtelea inginer care-mi pune-n cîrcă biata mîtza aia
      am refuzat-o constant. sunt consecventă!

  3. – Oo –
    Rainer Maria Rilke- Ce te faci, Doamne, dacă-ți mor?
    (tr. Ioana Pavelescu)

    Ce te faci, Doamne, dacă-ți mor?
    Dacă mă sparg? (îți sunt urcior),
    Dacă mă curm? (îți sunt izvor),
    Îți sunt veșmânt și croitor,
    Când nu mai sunt, ești fără rost.

    N-o să mai ai, după ce mor,
    cald bun-venit și adăpost.
    Pierzi, ostenit, de pe picior,
    sandaua moale ce ți-am fost.

    Mantia-ți mare nu te mai ține.
    Privirea ta, ce-al meu obraz, oricând,
    o strânge cald ca într-un cuib plăpând,
    veni-va după mine căutând,
    și pe-nserat se va lăsa-n zbor frânt
    la sânul pietrelor străine.

    Ce te faci, Doamne? Mă-nspăimânt…

    1. Daca nu ti-ai gasit inca film de weekend incearca „Pi”, cea mai ieftina capodopera, de vreo 15 ori mai ieftina decat frunza lu’ Nuți
      http://www.imdb.com/title/tt0138704/
      -asta legat de descifrarea misterelor universului-
      …alte mistere, feminine… asculta „Purpendicular”!
      Pentru noi, barbatii, totul este la doar „A touch away” :)

Lasă un răspuns

