„am fumat un nor şi mă prefac că zbor”

The Lament For Icarus- Herbert Draper 1898

Octavin Paler (Polemici Cordiale) – Pentru cei care consideră că e înţelept să rămâi cu picioarele pe pământ din moment ce nu te-ai născut pasăre, gestul lui Icar e mai mult decât o eroare; e o nebunie. Şi nu s-a spus oare că Leonardo a fost un mare ratat din pricina multor proiecte eşuate, între care şi acela de a zbura? Există eşecuri nemuritoare şi reuşite de cârtiţă meticuloasă. Aşa cum există izbânzi născute dintr-un gest ce-a putut părea unora nu întru totul firesc.

nu am nimic să spun

nimănui

faptele au un mesaj al lor

tăcut

indiferenţa neputinţei de-a face

nu are ecou în a facele cuvintelor risipite

îmbătătura cu vorbe

goale fapte prăseşte … timpului indiferent

risipit

♣/♥

Mă clatin. Am o deosebită admiraţie pentru pereţii ce încă mă sprijină, cât e de întuneric, de frig, ce urât se aude vântul pe sub uşi. Sunt jalnic, m-am întâlnit cu mine însumi…

Tic- tac

28 de gânduri despre “„am fumat un nor şi mă prefac că zbor”

  1. dislocaţi cum suntem, mă gândeam că poate suntem şi distimpaţi şi apoi, imediat mi-am zis că n-are sens…nu cred că trăim prezentul imediat niciunii, fiindcă ne ţine un hăţ, pe care-l alintăm amintire…de fapt, e amânTIRe.

  2. amânând n-avem DO(r) de sus, ci arat, D; când poţi să cânţi şi să-l ţii pe do, de ce să să stai, exi-stând, doar mimând că trăieşti, terminându-te-n î?

  3. ce trăiesc EU?
    hi hi ffii h ha ha
    mai mereu, doar A din i
    şi ia şi tot aşHA

    eu sunt vocA .. l … Ă
    ning … ding/ dong
    dinnn
    con SON ane le
    e I a

  4. Eu , la ora asta, sunt sub semnul lui Feodor Mihailovici , … tocmai am vazut ” Legenda Marelui Inchizitor”.Atat.

  5. Pingback: For you « schtiel
  6. CELLA, am revenit!
    Te salut si-ti doresc o duminica de vis alaturi de Snejinka, Tanu, Capi, Spinosul de arici si cartile si muzica ce-ti place!

Lasă un răspuns

