vegheA- A avea ştire

Ligia Naum- Castelul Orbilor

Strigarea lotului 19, de la A(dora) la Z(enobia)
Sunt argint şi exactitate. Idei preconcepute nu am.
Sylvia Plath

În rouă strop cu strop

de întinările de aici de jos

m-aş putea spăla

Matsuo Bashō 

♣/♥

18 gânduri despre “vegheA- A avea ştire

    1. nu este mai nimic mai fiebinte ca gheaţa
      de mult ce mă bucur că treci p-aici îţi dăruiesc ceva minunat
      ascult mereu, de …

      sper să-ţi placă
      să ai o vreme liniştită şi blîndă aşa cum eu te ţiu
      inimă lîngă inimă

        1. nu, draga mea dragă, ea cere ce are şi dăruieşte primind
          doar atît
          inima transcende anoTimpurile
          iubind
          chiar dacă ‘lumea’ … ‘duce’ … în derizoriu orice cuvînt, persiflînd, tacem ori nu fărădeiubirenimicnu-I … nici oameni şi nici viaţă … pămîntul rămîne, oricum, privindu-ne indiferent … specie trecătoare, trecînd [ … ]

            1. dacă mi-ar fi îngăduit să spun cîtă Lumină primesc aripa crescută pe dinlăuntru ar vorbi omenesc
              tac, vorbele, e vremea gîndurilor care neînrobite(-şi)… călătoresc

Lasă un răspuns

