o POSTare- varză

Îmi place mult şi varza şi suratele ei: eşti varză, eşti activ pasivă precum, ai foi prea multe şi plictiseşti, nu zici mai nimic da nici nu îngraşi şi nici nu slăbeşti… apă sfinţită, clar, nu eşti

s-ar crede că-i o descriere şi o etichetă pusă şi acceptată pe şi în toate: ochiul care priveşte- axiomă- are întotdeauna (?) dreptate. da, da… cu dreptatea treci marea… da cîţi am văzut eu înecaţi în ocean… nu, nu se pune că, normal, ce vezi nu-i adevărat.

şi… tot aşa

adică, mereu, „şi aşa mai departe”

Peşti (20.02-20.03)

Planeta dominantă: Neptun, planeta confuziei şi dependenţelor. ;)

Animalul sacru: balena

Personalitate: Peştii sunt niste vieţuitoare blânde si buimace, care cred tot ce le îndrugă primul venit. În capul lor este un talmeş-balmeş de impresii şi intuiţii, ce face imposibilă o activitate neuronală decentă. Fiind incapabili să emita vreun argument logic, au devenit la rândul lor experţi în abureală şi îmbrobodire. Se spune că sunt creativi şi talentaţi, ceea ce înseamnă că producţiile lor îi turmentează atât de tare pe ceilalţi, încât le anihilează puterea de discernămant…  :D Foarte sociabili din fire, se înteleg de minune cu animalele, delincvenţii şi spiriduşii de casă. Misterele şi  superstiţiile exercită asupra lor o mare fascinaţie: admiră grozav iscusinţa cu care işi apară intimitatea monstrul din Loch Ness, iar când nu le place vremea de-afară îşi îmbracă plini de încredere hainele pe dos. Dar marca lor distinctiva este enorma capacitate de a iubi. Peştii se îndragostesc total şi iremediabil de cine nu trebuie, când nu trebuie sau … de câte persoane nu trebuie! :roll:

Meseria potrivită: veterinar, fotograf. curăţitor de piscine, hipiot, medium, traficant.

Pizza magica: Tonno.

Medicamentul norocos: Untura de peşte.

sursa

îmi place mult cînd alţii pun etichete

poftim de

‘comentaţi’ ???  :mrgreen:

––––-

cum, nu o ştiţi pe Pina Bausch??? … puneţi etichete blînde … virtualului mine

p.s. sssssssss … am o speranţă, secretă, să nu se supere nime

o nanosecundă mi-am dorit, cînd(?)va, în exces (de-un zel) să-mi fie, fiindu-vă, bine

♣/♥

35 de gânduri despre “o POSTare- varză

  1. :)/ :( am AzI moTIVare da nu am cum ‘da link’ aşa … că
    citARE

    Iulian Tănase:
    Astăzi se împlinesc 88 de ani de cînd s-a sinucis Urmuz. Pun aici cîteva rînduri pe care le-am scris (nu mai știu cînd) pentru audiobook-ul Pagini bizare, în lectura domnului Victor Rebengiuc: „Să ni-l imaginăm pe Urmuz într-o cameră încuiată pe dinăuntru, citindu-le fraţilor şi surorilor lui mai mici tot felul de pagini bizare. Pe atunci, Urmuz nu era Urmuz, ci Demetru. În familie i se spunea Mitică. Se aude? Din cînd în cînd, dinspre camera aceea răzbat către noi, traversînd spaţiul şi timpul, hohotele de rîs ale fraţilor şi surorilor lui Urmuz. Se aude? Dacă, printr-un miracol, oraşul ar amuţi într-o noapte pentru măcar cîteva secunde, în Bucureşti s-ar auzi, poate, dinspre numărul 13 al străzii Apolodor, hohotele de rîs ale acelor fiinţe care ştiau să se amuzeze. După aproape o sută de ani de absurditate, teribilul umor al lui Urmuz continuă să înfigă gloanţe în formă de pîlnie în tîmpla literaturii române. Ceea ce face Urmuz nu e literatură, ci stamatematică.”

  2. :D
    post edit: rîdeam şi poate n-ai înţeles- e încă o confirmare a credinţei mele că sinele nu poate fi ucis
    (chiar mîncînd ‘peşti’- iubesc pescarii, cu pescuitorii mă răZboiesc)

  3. Varza, nu peste! ;)
    Parcă nu mai sunt din Pești! Și începe să-mi pară cam rău, uite ce simpatici SUNTEM…Și Kurt era din Pești. Și mulți alți minunați! Și tu.
    Uite , tot din Pești:

  4. n-am io treabă cu ‘zodiile’ da era un mesaj foarte clar, neputînd să-i zic ‘de la obraz’, că în virtual nu ‘mă las’ provocată pe vorba ‘pe cine nu laşi să moară nu te lasă să trăieşti’
    aşa că i-am zis: aici e mult mai simplu decît la tv. unde ai telecomandă
    nu ‘te potriveşti’ pa!… s-a inventat spamul :)
    ştii cîntarea: nu răspund cui îmi aruncă vorbe-n spate
    nu-s frumoasă- deşteaptă- devreme-acas’ … oh, ah … ce mă fac ? :roll:

      1. e greu să ‘mă facă careva la portofel’ pe mine, Mirela. în real pas iar aici mai au cîte unii impresia dar le las sfoara lungă doar cît mă amuză. şi absolut nu pe blog asta-i clar

  5. Pingback: Foaie pentru minte
  6. Iata ce imi place : Urmuz, Iulian Tanase ( daca nu erai tu, nici ca-l stiam !), Nirvana si pestele ( pastravul prins direct din bazin, intr-o zi magica, cand ploua cu galeata) prajit, minunat pregatit, de o fata frumoasa, buna si tare gospodina, asezonat cu bun vin alb.
    Eu asta am inteles din tot ce se intampla azi in jurul meu.

  7. Uite-un motiv in plus, sa stii ca tin la blogul tau :) Asa ca desfrunzeste-te prin scris in continuare, la umbra cuvintelor acestora mie mi-e numai bine! :)

    1. mă mai ia valul Teo da încerc să mă ţiu tare ;)
      e multă şi amară ipocrizia virtuală
      eu sunt o ‘natură vocală’
      p-aici cam tac adică-mi pun capac şi doar cînd oala fierbe tare dau aburi pe taste şi spămuiesc corăbioare

      1. Ia stai tu linistita, nici eu nu sunt naiv, cati dintre cei ce mi-au urat ieri multe si marunte crezi ca au fost si sinceri si au spus-o chiar din suflet, si nu din complezenta? :D Ipocrizia virtuala nu va muri nicicand, sa nu-i cadem noi in capcana, asta e important :)

    1. da’ ce zici că dom Nelu, proaspăt întors din Irlanda, îţi transmite complimente şi Miron de la Chişcău a întrebat mai ieri de tine
      eiiiiiiiiii… să te-aud :D

      la noi e cevvvaaa… revoluţia culturală aia originală ar păli de ciudă: Snejinka chirăie ofensat că uşile şi ferestrele-s sigilate mai tot timpul iar Tano şi Capi hămăie nemulţumiţi şi alegînd ca-n pere moi în locuinţe de iarnă. doar Scai e cuminte că a plecat la culcuş.
      ne-am apucat de politică subversivă că vacanţă … pas…

  8. Trebuie explorată şi dimensiunea alunecoasă a peştilor… când simţi că ai pus mâna, de îndată îţi scapă printre degete…

  9. M=am prins tarziu care e blogul tau lenes. Te tot cautam prin locuri de iubit, prin locuri virane si nu te gaseam. ma bucur sa vad ca esti foarte activa!

    1. daaaaaaaa!!!
      ce mă bucur cînd îmi zîmbeşte cineva aşa drag
      sper că sunteţi bine
      eu ?, tristă încă pe cei cu platforma cealaltă
      p-aici nu-i atîta veselie şi d-aia nu-mi prea las drăgălaşii blănoşi să intre ;)
      dacă mă dau afară ai mei o să le fac şi lor un loc, poate, că ne era tare drag să ne jucăm prin locul de iubit

  10. Nu prea m-am prins eu ce e cu postarea zodiei pesti aici, poate din cauza oboselii nu-mi merg rotitele, dar mi-am adus aminte ca am o cunostinta care e din zodia pesti, iar partea cu imbrobodeala i se potriveste perfect ! Persoana ambitioasa, ce-i drept, ii ies lucrurile asa cum vrea pana la urma.

Lasă un răspuns

