excepţia care nu întăreşte regulA- EU

Tamara de Lempicka :

„I live life in the margins of society, and the rules of normal society don’t apply to those who live on the fringe”

Toate cele pe care le-am spus ori le-aş putea spune toatele acelele şi mai ce seamă nespusele: un tablou, întîmplător ?, cîteva versuri…

… nimicuri …

ce-s zilele urmînd nopţii… ele, multele?, ea UNICĂ

Eu sînt opera voastră,
Eu sînt averea voastră,
Fetiţa de aur pur

Ce se topeşte într-un ţipăt.
Mă răsucesc, mă pîrjolesc.
Nu vă gîndiţi că vă subestimez marea îngrijorare.

Cenuşă, cenuşă –
Tu scormoneşti şi tulburi.
Carne, os, nu e nimic aici –

Silvia PlathTĂLMĂCITĂ ?

mi-am strîns şuviţele rebeliunii într-o

agrafă neagră. mi-am luat pisicul

în braţele inerte şi l-am strîns

alb.începem o nouă altă

viaţă. suntem singuri

şi avem 9

4 gânduri despre “excepţia care nu întăreşte regulA- EU

  1. „A fost un star și s-a comportat ca atare, făcând din viața sa o continuă punere în scenă, profitând în afară de talentul său, și de frumusețea sa.” Tamara de Lempicka, intr-o natura statica ce nu-i statea in obicei ca gen si stil…

  2. am ‘ales-o’ aşa natură staică cum e pentru… mine
    din tot ce-am citit despre ea ştiu că-s şi eu acolo… puţin ;)
    reproducerea asta chiar e umpiceu

Lasă un răspuns

