`Grăbite ca şi apa şi repezi ca un vânt ..

..Ce-aleargă prin pustiuri, fug zilele-mi puţine.
Şi totuşi două zile indiferente-mi sunt:
Ziua de Ieri şi ziua care-o să vină Mâine.`Omar k

Apoi ne’ndepărtam din ce(?) în ce mai mult iar zilele se-mpuţinau şi ele, lumina gesturilor îşi pierdea din fîlfîiri îngăduinţa, rece noapte, ce-i lumea oameni  de zăpadă petrecînd în gări prin care trenuri nu vor  trece niciodată

Am să dau moare de varză acră trăirilor şi-abia apoi erată: dragostea plecărilor  nu face pomeni, pomenirile sunt povestea amînată a preumblărilor  vinului din struguri  către  apa ploii

ameţită-n culori  şi anume călcată … vadră străină, răsturnată ( înturnare, adică, care exclude golirea)

♣/ ♥

eu am iertat-o dar durerea deSamăgirii este neschimbată

4 gânduri despre “`Grăbite ca şi apa şi repezi ca un vânt ..

  1. Sunt clipe când îmi pare ca tot ce-a trebuit
    Sa aflu despre lume, de mult am deslusit.
    Dar stelele ma mustra tacut din patru zari:
    „N-ai dezlegat nici una din marile întrebari”.

    Noi nu vom sti vreodata ce ne asteapta mâine.
    Tu bucura-te astazi! Atâta îti ramâne.
    Ia cupa si te-aseaza sub luna de clestar,
    Caci mâine poate luna te va cata-n zadar.

    Un punct pierdut e lumea, în haosul imens
    Toată ştiinţa noastră: cuvinte fără sens
    Om, pasăre şi floare sunt umbre în abis
    Zadarnic este gândul, iar existenţa – vis.

    Omar Khayyam

    seara faina Cella :)

  2. merci, R., LA FEL şi vouă
    *
    O.K. e un obişnuit al locului. în, de-acuma, cam 3-4 ani eu şi X i-am tot mărunţit catrenele:)
    iar el a rămas acelaşi fabulos dînd orceului mereu un alt înţeles

Lasă un răspuns

