nevasta punea murături, bărbatul rîgîia(o înşelase cu o cometă şi ea nu-i mai călca boxerii). copilaşii erau la grădiniţă, nesupravegheaţi- în altă poveste*

Creatorul ‘făcea’ rebus. cu pixul. nţ, nţ, nţ…

– cine ţi-a băgat ţie, bă, în cap că io-s din … (bip-bip, desigur) atîtea litere

– oameni(i) răi, unicitatea ta… nu trebuia să le dai ‘limbajul’

– hmmm, ai şi tu dreptate… cînd ai, ai… dă-i un bep lui Lilith

ce să fac, dau … da’ sms că aia-i fiţoasă :  ” sora noastră, fă-te-ncoa că şefu-i plictisit. bip- bip. ţi-am făcut rost de-un contract”

bing- bang

*

şi, poate, dar … mai bine, pentru siguranţa planetei, amînăm

p.s. la s.m.s. : ” vin-O-ă  recitînd, dragă, poate aţipeşte şi n-am vrea să-i dăm şi alte idei. măcar veşnicia asta, hai pa ! ”

Pe scara sufletului meu
M-am întâlnit cu bunul Dumnezeu –
Eu coboram mâhnit din conştiinţa mea,
Iar El urca surâzător spre ea!…

Şi ne-am oprit la jumătatea scării
Încrucişându-ne în clipa-ntâmpinării
Săgeţile perechilor de ochi ca de-obicei –
Ah! ochii Lui cum seamănă cu ochii mei!

Pe scara sufletului meu
M-am întâlnit din nou cu Dumnezeu –
El cobora solemn din conştiinţa mea,
Iar Eu urcam surâzător spre ea!…

Minulescu rulzzz, baby

a, era să uit, Buonarroti m. şi c.s.-s dintr-un documentar. nu fac obiectu’

8 gânduri despre “nevasta punea murături, bărbatul rîgîia(o înşelase cu o cometă şi ea nu-i mai călca boxerii). copilaşii erau la grădiniţă, nesupravegheaţi- în altă poveste*

  1. Interesanta Lilith (piatra?) asta, nu inteleg dece daca un copil zambeste in somn inseamna ca e atacat de malefica Lilith dar oamenii au fost mereu prosti si nu se simteau bine daca nu se simteau rau.

    1. ştii că nu te contrazic, virtual, amănunţim noi cînd mai treci să ne vezi ;)
      proştii au rolul şi farmecul lor, în fotosinteză, dacă nu ţi-s neamuri ori nu depinzi de ei
      lilithologii se prăpădesc de rîs, cînd nu-s ocupaţi cu ceilalţi ‘demoni’
      p.s.- faine tare fotografiile

Lasă un răspuns

